پلاسما تراپی چیست؟

پلاسما تراپی چیست؟

در این مقاله به مواردی از جمله پلاسما تراپی چیست، پلاسما تراپی بینی، پلاسما تراپی صورت و موارد مشابهخواهیم پرداخت. اگر بخواهیم پلاسما تراپی را تعریف کنیم، پلاسما تراپی یک روش درمانی مدرن است که امروزه از جدید ترین روش‌ها

در این مقاله به مواردی از جمله پلاسما تراپی چیست، پلاسما تراپی بینی، پلاسما تراپی صورت و موارد مشابهخواهیم پرداخت. اگر بخواهیم پلاسما تراپی را تعریف کنیم، پلاسما تراپی یک روش درمانی مدرن است که امروزه از جدید ترین روش‌های جوانسازی و شادابی پوست می باشد.

همان طور که می دانید در دنیای امروزه که رقابت زیادی بر سر زیبایی است، داشتن پوست خوب یک فاکتوربسیار مهم زیبایی به شمار می رود و زیبایی و طراوت پوست تاثیر بسزایی در زیبایی فرد خواهد داشت.
 از این روش معمولاً به عنوان جایگزین بوتاکس انتخاب می‌شود. بازسازی پوست پلاسما روش جدید غیر لیزری می باشد. به طور علمی، پلاسما نوعی گاز یونیزه شده و پر انرژی که از یون‌ها و الکترون‌های خنثی زیادی تشکیل شده است که آزادانه حرکت می‌کنند. برای بیان بهتر در مورد حالت پلاسما این‌گونه تصور کنید که در طبیعت سه نوع کلی حالت ماده وجود دارد. این سه حالت عبارت‌اند از جامد، مایع و گاز. جامد با گرفتن انرژی تبدیل به حالت مایع می‌شود و همچنین مایع با افزایش انرژی تبدیل به گاز می‌شود.
حال پلاسما از ماده حالت گازی شکل نیز انرژی بیشتری دارد. به عنوان مثال صاعقه نوعی حالت پلاسما را نشان می‌دهد. این حالت از ماده دارای دمای بسیار بالایی است و به طور قابل توجهی مستعد از دست دادن انرژی است چرا که دارای فشار پایینی است. در نتیجه در تماس با یک جسم سرد تر مانند بدن انسان انرژی آن بر بافت بدن تخلیه می‌شود.
اگر به دنبال بهترین مرکز پلاسما تراپی در شیراز هستید می تونید لیست مراکز پلاسما تراپی در شیراز را مشاهده کنید.

کاربرد پلاسما تراپی:

جوان سازی پوست و پلک ، رفع افتادگی پلک بالا و پایین ، از بین بردن خط و چروک های ریز اطراف چشم یا اطراف دهان و دیگر نواحی چین و چروک دار صورت. همچنین  پلاسما به لیفت صورت و سفت شدن پوست پیشانی ، گردن و غبغب نیز کمک می کند و همینطور تاثیراتی بر روی ترک های پوستی (استریا) داشته و همینطور به لیفت شکم می انجامد .


از دیگر کاربردهای پلاسما تراپی عبارتند از :

  • پلاسما تراپی بینی
  • لیفت بینی
  • جوان سازی دست ها
  • برطرف کردن کیسه های چربی چشم و رفع پف زیر چشم
  • درمان رگ های سطحی پوست و یا رگ های عنکبوتی
  • برطرف کردن آکنه فعال در بزرگسالان و یا جای زخم های طبیعی و یا ناشی از جراحی
     

جهت دریافت نوبت آنلاین پلاسما تراپی به وب سایت آنلاین پذریش مراجعه نمایید