چرا استقلال خوزستان ۴ گل از پرسپولیس خورد؟

چرا استقلال خوزستان ۴ گل از پرسپولیس خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس پورموسوی پس از شکست تلخ تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس پورموسوی پس از شکست تلخ تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به پرسپولیس و هوادارانش تبریک و به بازیکنان جوانم خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه همانند بازی‌های قبل فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و تیمی که در نیمه اول به بازی مسلط بود و خیلی قوی ظاهر شد و موفق شد به تیم بین‌المللی مثل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه گل به ثمر برساند اما بعد از اخراج بازیکن و سه تعویض اجباری شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: اعتقاد دارم که روی اخراج بازیکن ما و اعلام پنالتی سختگیرانه برخورد شد. نمی‌گویم برخوردی صورت نگرفت اما در صحنه‌های قبلی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا شدند اما داور حتی تذکر هم نداد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه همه از نوع فوتبال تهاجمی خوشحال بودند، عنوان کرد: قبل از بازی وعده داده بودم که تیم ما هجومی بازی کند اما به دلیل تعویض‌های اجباری شیرازه تیم ما از هم پاشید. به آینده امیدواریم، هر چند کارمان سخت شده، امیدواریم با کسب نتایج در لیگ بمانیم.