کارکنان شهرداری خاش در آستانه سال نو تجلیل شدند

کارکنان شهرداری خاش در آستانه سال نو تجلیل شدند

زاهدان - ایرنا - شورای اسلامی شهر خاش در آستانه سال نو افزون بر 270 نفر از کارکنان زحمتکش شهرداری این شهر را در مراسمی مورد تجلیل قرار داد. ...

به گزارش ایرنا در این آیین که امامان جمعه شیعه و سنی، اعضای شورای اسلامی شهر و شماری از مسوولان شهرستان خاش حضور داشتند علاوه بر شماری از بازنشستگان و 12 شهردار محله و اعضای کمیته انضباطی، افزون بر 250 نفر از کارکنان شاغل در واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، عمران، اداری و مالی، حمل و نقل و آتشنشانی، فرهنگی و روابط عمومی شهرداری خاش مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهردار خاش در این آیین با قدردانی از تلاشهای ارزشمند کارکنان شهرداری در فصول سرد و گرم سال گفت: وضعیت پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به روزرسانی شده است.
عبدالمجید تمندانی افزود: علاوه بر پرداخت شدن حقوق بهمن ماه کارکنان، حقوق اسفند این عزیزان نیز تا دو روز آینده پرداخت می شود.
وی با تاکید بر اینکه بودجه امسال شهرداری خاش در آذر ماه محقق شده است، اظهار داشت: امسال افزون بر 12میلیارد ریال از معوقات شهرداری پرداخت شده است.
شهردار خاش بیان کرد: کارنامه درخشان کار و خدمات شهرداری در گرو حمایت و مشارکت جدی شهروندان و نیز حمایتها و تعامل مسولان است.
امام جمعه موقت خاش نیز گفت: اقدامات مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری و کارکنان خدوم و پر تلاش شهرداری ارزشمند و قابل تقدیر است.
حجت الاسلام جواد حسینی بیان کرد: تجلیل از کارکنان زحمتکش در آستانه سال نو، سامان دادن به وضعیت شهر، نصب المانها، زیبا سازی و نظافت شهر، کمک به نشاط شهر و از همه مهمتر ساخت میدان و نصب المان رحل و قرآن کریم که نماد شهر حافظان و عالمان قرآن است جای تقدیر دارد.
وی گفت: کار کردن با مزد اندک، نداشتن هیچ گونه چشم داشت، انجام کارهای کیفی و ماندگار و تلاش برای کسب رزق حلال نمونه بارز مجاهدتهای خاموش کارکنان شهرداری است.
محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش هم در این آیین با قدردانی از تلاشهای کارکنان سخت کوش شهرداری گفت: انجام کارهای سخت و طاقت فرسا توسط جهاد گران و خادمان دلسوز مردم جای سپاس فراوان دارد.
رییس شورای اسلامی شهر خاش نیز اظهار داشت: کار کردن و خدمت صادقانه و بدون منت به شهروندان از ویژگیهای بارز کارکنان سخت کوش شهرداری خاش است.
یارمحمد شهنواز بیان کرد: خوشبختانه یک وحدت رویه، تعامل و همدلی قابل وصفی در میان شهردار و تیم نه نفره شورای اسلامی شهر خاش وجود دارد و همگان تلاش داریم که شهر خاش به پیشرفت و توسعه در حد مطلوب خود برسد.
اجرای موسیقی محلی و شعر خوانی و نمایش کلیپی از خدمات یکساله اخیر از دیگر برنامه های این آیین باشکوه و معنوی بود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081