یک سهمیه به کانوی ایران تعلق گرفت + متن نامه

یک سهمیه به کانوی ایران تعلق گرفت + متن نامه

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی کانوئینگ روز گذشته در خبری از محرومیت 5 قایقران این کشور در بازی‌های المپیک ریو خبر داد. در این گزارش در م
به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی کانوئینگ روز گذشته در خبری از محرومیت 5 قایقران این کشور در بازی‌های المپیک ریو خبر داد. در این گزارش در ماده‌های مختلف 5 ورزشکار تست دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده که یکی از این ماده‌ها کانوی 200 متر تک نفره مردان است.

بر این اساس با توجه به اینکه عادل مجللی در این ماده در مسابقات کسب سهمیه رقابت کرده، این سهمیه با حذف قایقرانان روس به ایران تعلق می‌گیرد. ورزشکاران کایاک سوار اتریش، آلمان و شوئد هم به این جمع اضافه شد‌ه‌اند.

فدراسیون قایقرانی ایران برای تایید خبر منتظر نامه فدراسیون جهانی است.

 

انتهای پیام/ذ

http://fna.ir/U2YYJ1