۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند

۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که خانم‌ها توانایی‌های جالبی دارند که آقایان از آنها محرومند. اینجا، ۱۱ مورد از تواناییهای زنان را معرفی می‌کنیم که نقاط قوت آنان
 ۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند صفحه اصلی تالارگفتمان تبلیغات در سایت آگهی رایگان تماس با ما کارت شارژ شارژ مستقیم همراه اول مطالب اختصاصی داستانهای کوتاه RSS چهارشنبه ، 27-12-93 زناشویی همسرداری سبک زندگی روانشناسی دین و احکام استخاره پزشکی و سلامت تغذیه و سلامت خانمها آقایان کودکانه خانه داری زیبایی و آرایش آموزش آشپزی اخبار اخبار ورزشی اخبار حوادث اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار فرهنگی فرهنگ و هنر سینما سرگرمی انواع فال طالع بینی گوناگون تصویری جالب اس ام اس تاریخ نشر : چهارشنبه 27 اسفند 1393  مشاهده : 5  سایر خبرهای  سبک زندگی  ارسال به دوست Rss ۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که خانم‌ها توانایی‌های جالبی دارند که آقایان از آنها محرومند. اینجا، ۱۱ مورد از تواناییهای زنان را معرفی می‌کنیم که نقاط قوت آنان محسوب می‌شود.

۱. خانم‌ها تمیزترند
 پژوهشی که در دانشگاه سن دیگو صورت گرفت، نشان می‌ دهد میز و اتاق کار آقایان در مقایسه، به میز و اتاق کار خانم‌ ها، به هم ریخته تر و کثیف‌تر است. در واقع، تعداد باکتری‌هایی که در اتاق آقایان وجود دارد، حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد از تعداد باکتری‌های اتاق خانم‌ها بیشتر است.


 ۲. خانم‌ها در مصاحبه‌های شغلی، عملکرد بهتری دارند
 تحقیقات جدید، حاکی از آن است که در مصاحبه‌های کاری، خانم‌ها بهتر از آقایان، استرس خود را کنترل می‌کنند. اگرچه قبل از مصاحبه، میزان استرس خانم‌ها بیشتر است، اما آن‌ها در حین مصاحبه واقعی، آرام‌تر هستند و بهتر عمل می‌کنند. چرا؟ چون قبل از مصاحبه، بیشتر تمرین می‌کنند.


 ۳. خانم‌ها سرمایه گذاران بهتری هستند
 بررسی ۱۰۰۰۰۰ سهام نشان داد که درصد موفقیت زنان در سرمایه گذاری نسبت به مردان، ۱۸ به ۱۱ است. دلیل این امر شاید این باشد که زنان نسبت به مردان محتاط‌تر عمل می‌کنند، محتاط‌تر تصمیم می‌گیرند و بیشتر فکر می‌کنند.


 ۴. خطر تصادف، خانم‌ها را کمتر تهدید می‌کند
 واقعیتی تلخ برای آقایان: میزان مرگ و میر مردان در تصادف اتومبیل، ۷۷ درصد بیشتر از خانم‌ها است. در واقع آقایان به جای اینکه همسران خود را به غر زدن محکوم کنند، باید از آن‌ها بابت جمله «کمربندت را ببند!» تشکر کنند.


 ۵. خانم‌ها راحت‌تر در مورد مشکلاتشان صحبت می‌کنند
 تحقیقاتی که بر روی ۲۰۰۰ نفر انجام شد، نشان داد که خانم‌ها بسیار بیشتر از آقایان در مورد مشکلات و مسائلشان صحبت می‌کنند. ۵۳ درصد از زنان در مورد آنچه باعث استرس و ناراحتیشان می‌شود با دوستان خود صحبت می‌کنند، در حالی که این درصد در مورد مردان، فقط ۲۹ درصد است.


 ۶. زنان، کمتر از مردان در معرض خطر از دست دادن شغل قرار دارند
 آمار حاکی از آن است که از سال ۲۰۰۷ تا به حال، ۸۰ درصد کسانی که شغل خود را از دست داده‌اند، مرد بوده‌اند. علت این امر می‌تواند این باشد که رکود اقتصادی بر شغل‌های مردانه تأثیر بیشتری داشته است.


 ۷. تعداد خانم‌هایی که از دانشگاه فارغ اتحصیل می‌شوند بیشتر است
 آمار نشان می‌دهد نه تنها تعداد خانم‌هایی که در دانشگاه ثبت نام می‌کنند بیشتر است، بلکه آقایان بیشتر از خانم‌ها از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می‌دهند. همچنین دوره تحصیل آقایان در دانشگاه، بیشتر از خانم‌ها طول می‌کشد.


 ۸. گرایش خانم‌ها به غذاهای سالم بیشتر است
 تحقیقی که بر روی ۱۴۰۰۰ نفر صورت گرفت، نشان داد غذاهایی که خانم‌ها انتخاب می‌کنند، بسیار سالم‌تر از غذاهایی است که آقایان انتخاب می‌کنند. مردان، پیتزا و گوشت قرمز را ترجیح می‌دهند؛ در حالی که زنان بشقاب غذای خود را بیشتر با میوه و سبزی پر می‌کنند.


 ۹. دستگاه ایمنی بدن خانم‌ها قوی‌تر است
 وجود هورمون استروژن در بدن زنان، در واقع سلاحی است در مقابل عفونت‌ها، چرا که استروژن با آنزیم‌هایی که معمولاً اولین خط دفاعی بدن را ضعیف می‌کنند، مبارزه می‌کند.


 ۱۰. طول عمر خانم‌ها بیشتر است
 ۸۵ درصد از جمعیت بالای ۱۰۰ سال جهان، خانم هستند. در واقع میانگین طول عمر خانم‌ها ۵ تا ۱۰ درصد از میانگین طول عمر آقایان بیشتر است.


 ۱۱. خانم‌ها مدیران بهتری هستند، بخصوص در وضع اقتصادی امروز!
 اگرچه هنوز بر سر این ادعا اختلاف دیدگاه هایی وجود دارد، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که چون خانم‌ها شنوندگان بهتری هستند، می‌توانند همزمان چند کار را با هم به پیش ببرند و در تدریس و آموزش، بهتر عمل می‌کنند؛ پس می‌توانند مدیران بهتری باشند.

به نقل از بانکی، اقتصاد جهان امروز بر پایه خدمات استوار است، بنابراین لازم است کارمندان هم از انگیزه کافی برخوردار باشند. خانم‌ها با کارمندانشان ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و می‌توانند در آنها، انگیزه بیشتری ایجاد کنند.
 جام جم سرا

مطالب مرتبط:

۱۰ توصیه به آقایان برای مراقبت از مو و درمان ریزش مو

آقایان خوش تیپ لطفا بوت بپوشید!+عکس

آقایان پول ندهید، دل بدهید

نکات قابل توجه آقایان در انتخاب همسر

ایستگاه سلامت نیک صالحی
تنها با 15 دقیقه وقت زندگیتان را متحول کنید
چگونه در یک ماه هشت کیلو لاغر شویم ؟؟
اموزش زبان مثل بلبل حرف بزنید تضمینی
چسب لاغری گیاهی چسب لاغری شکم !!!
با این روش ،در یک ماه رکورد لاغری را بشکنید !!
روش تقویت حافظه وقدرت ذهن عجیب و باورنکردنی !!
آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
بزرگ و کوچک کردن سایز سینه ها
 گونه گذاری و بزرگ و حجیم کردن لب
سرگرمی
Loading...
جدیدترین خبرهای امروز
جدیدترین لباس های شب و مهمانی سال 2015 تاثیر معجزه آسای کرم سفت کننده سینه چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم؟!! ملیکا شریفی نیا: يادي از اولين فيلم سينماييم + عکس تصویر تازه منتشر شده از دختر مازیار فلاحی! سحر جعفری جوزانی و پدرش در کویر+عکس لاشه نهنگ عظیم‌ الجثه در بوشهر +عکس اولین خودرو پرنده در راه بازار+عکس هدیه هوادار خردسال لیورپول برای جرارد+عکس محمدرضا شجریان و همایون در مجلس انارخوران+عکس ناهار لژیونر تیم ملی در چین+عکس سومین فرزند «ون دیزل» به دنیا آمد + عکس گرانقیمت ترین فرش تاریخ +عکس منظره رودخانه کرج در قدیم+عکس رقابت جالب پلیکان ها برای شکار+عکس علی دایی به منچستریونایتد می‌رود+عکس مهاجم سابق سرخابی در اکران خصوصی فیلم رخ دیوانه+عکس ارائه مشاوره خانواده در پشت وانت!+عکس پیام علی کریمی در آستانه بازی پرسپولیس و چهارشنبه سوری+عکس تخت‌جمشید جلوه‌ای از شکوه تمدن ایران+تصاویر حمله وحشیانه داعش به یک کلیسا +تصاویر بدل اوباما و کیم جونگ اون+تصاویر دکوراسیون های رویایی اتاق کودک + عکس در ایران از هر دو نفر 1 نفر به این بیماری دچار است جهیزیه عروس خانوم های خاص + تصاویر چگونه کودکانی شیک پوش داشته باشیم ! + تصاویر پیشنهاد های یک دکتر متخصص برای زیبا تر شدن بزرگ کردن ، کوچک کردن و پروتز سینه در آقایان و خانمها!! بدل اوباما و کیم جونگ اون+تصاویر تصاویری از یک گاو عجیب الخلقه با دو چهره جوراب جای زنجیر چرخ خودرو!+تصاویر حامد کمیلی روی جلد مجله استایل + عکس عکسی دیدنی از یک بقالی در زمان قاجار! «سحر قریشی» در برنامه 90 سانسور شد! + تصویر خرید و فروش مواد محترقه+تصاویر پرش پیرزن 100 ساله از هواپیما+تصاویر فرهاد مجیدی و برادرش در آرایشگاه!+عکس هدیه تهرانی بازیگر فیلم تازه رضا میرکریمی شد+عکس فروش برگر قورباغه ای+عکس خانم بازیگر لب دریا!+عکس مجری صدا و سیما در لباس روحانیت+عکس دوچرخه‌سواری جان‌کری در حاشیه مذاکرات+عکس سلفی خبرنگاران با لاریجانی+عکس سلفی بهرام رادان با مصدومان سوختگی مرودشت+عکس شوکه‌ترین فردوسی‌پور دنیا!+عکس عکس خاص برای طرفداران خاص! مهم ترین عناوین روزنامه های سه شنبه 1393/12/26 اقدام انسان دوستانه دندانپزشک مسلمان+عکس زندان نوجوانان آمریکا به روایت عکاس مشهور+تصاویر ایده های جالب برای جشن تولد کودک شما + عکس
تازه های نیک صالحی در یک نگاه
این ساندویچ با بقیه ساندویچ ها فرق داره! طرزتهیه+عکس

این ساندویچ با بقیه ساندویچ ها فرق داره! طرزتهیه+عکس

طرز تهیه شیرینی کوکیز دو رنگ برای سال نو!+عکس

طرز تهیه شیرینی کوکیز دو رنگ برای سال نو!+عکس

شیرینی زبان و پاپیون مخصوص عید نوروز!+عکس سوهان کنجدی با چای خیلی میچسبه!+عکس خداحافظی عابدزاده در آغوش الیور كان + عکس

خداحافظی عابدزاده در آغوش الیور كان

قهرمان سابق المپیک از لباس عید امسالش رونمایی کرد + عکس

قهرمان سابق المپیک از لباس عید امسالش رونمایی کرد

سانسور تصویر بازیگر مشهور زن در برنامه 90 + عکس کشتی گرفتن حنیف و کرار در تمرین استقلال + تصاویر جدیدترین عکسهای بهنوش بختیاری بازیگر مشهور زن+تصاویر

جدیدترین عکسهای بهنوش بختیاری بازیگر مشهور زن+تصاویر

جدید ترین عکسهای مهناز افشار بازیگر مشهور سینما+تصاویر

جدید ترین عکسهای مهناز افشار بازیگر مشهور سینما+تصاویر

جدیدترین تصویر پریناز ایزدیار +عکس آرش برهانی در کنار بازیگر خط قرمز!+عکس مزه‌دار کردن مرغ

مزه‌دار کردن مرغ.jpg

روش نگهداری از شیرینی‌های خشک و تر

روش نگهداری از شیرینی‌های خشک و تر.jpg

تکنیکهای تمیز کردن کامپیوتر صاف کردن جین آرایش مخصوص فصل بهار ۲۰۱۵

آرایش مخصوص فصل بهار ۲۰۱۵

جدیدترین رنگ های لاک ناخن منتخب بهار ۹۴+تصاویر

جدیدترین رنگ های لاک ناخن منتخب بهار ۹۴+تصاویر

لوازم بهداشتی و زیبایی که باید در محل کار همراه خود داشته باشید مراقبت از چشم ها در برابر نور خورشید در زمستان الهام حمیدی ، چهارشنبه سوری و عید!+عکس

الهام حمیدی <a href='http://www.iran48.ir/?s=9400994&txt=۱۱%20ویژگی%20زنان%20که%20مردان%20از%20آن%20محرومند' class=a_hid target=_blank>،</a> چهارشنبه سوری و عید!+عکس

امین حیایی از پارتی بازی های سینما میگوید!+عکس

امین حیایی از پارتی بازی های سینما میگوید!+عکس

عکس دیدنی سحر قریشی در یک نقش خاص و متفاوت! خوشحالی حدیث میرامینی در ساحل!+عکس از کجا بفهمیم احساس مان عشق است یا نه؟

از کجا بفهمیم احساس مان عشق است یا نه؟ .jpg

زن و شوهرها از هم چه می خواهند؟

زن و شوهرها از هم چه می خواهند؟ .jpg

زوج هایی که لباس اند، زوج هایی که سمباده اولین نوروز با نامزد محترم جلب رضایت جنسی همسر

جلب رضایت جنسی همسر br /
.jpg

مشکلات جنسی؛علت بیشتر طلاق ها در کشور

مشکلات جنسی؛علت بیشتر طلاق ها در کشور .jpg

خانم های بارداری که قصد مسافرت دارند بخوانند! ارگاسم خشک و علل آن سفره هفت سین تان را با این فرشته ها زیباتر کنید!+آموزش تصویری

سفره هفت سین تان را با این فرشته ها زیباتر کنید!+آموزش تصویری

تخم مرغهای زیبای ابر و بادی برای سفره هفت سین!+آموزش تصویری

تخم مرغهای زیبای ابر و بادی برای سفره هفت سین!+عکس

خوشمزه هایی که هوشتان را افزایش میدهند! نام و یاد خدا موجب کنترل استرس می‌شود! برای نوروز مو فرفری شوید!

برای نوروز مو فرفری شوید!

بهترین مدل مو برای فرم صورت شما کدامست؟!

بهترین مدل مو برای فرم صورت شما کدامست؟!

چگونه خواستگارهایم را افزایش دهم؟ تکنیک های وکس کردن صورت در خانه! در دیدوبازدید عید کت و شلوار نپوشید!

در دیدوبازدید عید کت و شلوار نپوشید!

نقش خانواده در کاهش تنش و استرس مردان

نقش خانواده در کاهش تنش و استرس مردان

۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند شرايط آرام شدن همسر کوچولو اینشتين می ‌شود اگر...

کوچولو اینشتين می ‌شود اگر...

این اختلالات روانی مدرن در کمین کودکان هستند!

این اختلالات روانی مدرن در کمین کودکان!

از کجا بدانیم دلیل گریه نی نی چیست؟ نکات مهم و حساس درباره به بلوغ رسیدن بچه ها! عکس های جدید و نوروزی لادن طباطبایی

عکس های جدید و نوروزی لادن طباطبایی

عکس های جدید و دیدنی بهنوش بختیاری در آستانه عید نوروز

عکس های جدید و دیدنی بهنوش بختیاری در آستانه عید نوروز

«حمید فرخ‌نژاد» و يادي از فيلم «چهارشنبه سوري» + عکس حضور هدیه تهرانی قطعی شد عقده چیست؟

عقده چیست؟ .jpg

آدم‌هایی در نقش «هرکول پوآرو»

آدم‌هایی در نقش «هرکول پوآرو».jpg

یک کار جامانده برای نوروز دهن بین نباشیم! این 12 نفر مشهور و پر طرفدار در سال 93 چه کردند؟ + تصاویر

این 12 نفر در سال 93 چه کردند؟

اولین سری عکس های سریال «در حاشیه» مهران مدیری + معرفی بازیگران و داستان فیلم

اولین سری عکس های سریال در حاشیه مهران مدیریbr /

مجری مشهور:هیچ بزرگ راهی در جهان به زیبایی بزرگراه مدرس نیست محمد اصفهانى عزادار شد جدید ترین عکس الناز شاکردوست

 جدید ترین عکس الناز شاکردوست.jpg

عکس های جدید شبنم قلی خانی ویژه نوروز 94

عکس های جدید شبنم قلی خانی ویژه نوروز 94.jpg

عکس های ترانه علیدوستی در سینما قدس عکس های متفاوت الناز حبیبی سر صحنه سریال سر به راه داستان جالب:هدیه فارغ التخصیلی

داستان جالب:هدیه فارغ التخصیلی

داستان جالب:ما چقد زود باوریم!

داستان جالب:ما چقد زود باوریم!

داستان جالب:انیشتین و راننده اش! داستان جالب:حقوق بازنشستگی پاكسازی پوست در آخرين روزهای سال

پاكسازی پوست در آخرين روزهای سال

دندان هایتان را در خانه جرم گیری کنید

دندان هایتان را در خانه جرم گیری کنید

آب هويج، خنثي کننده سموم بدن ایجاد سنگ‌های کلیه نتیجه مصرف زیاد این دو ماده است وقتی چشم هم سکته می‌کند! + دلایل و اطلاعات مفید

وقتی چشم سکته می‌کند

علائمی که ثابت می کند کمبود پروتئین دارید!

علائمی که ثابت می کند کمبود پروتئین دارید!

برای این بیماری‌ها نیازی به مصرف آنتی‌بیوتیک نیست این سین هفت سین شما را لاغر می کند! جدید ترین عکس های سمانه پاکدل+تصاویر

جدید ترین عکس های سمانه پاکدل+تصاویر

گفتگو با بدشانس ترین فوتبالیست سال ایران+تصاویر

گفتگو با بدشانس ترین فوتبالیست سال ایران+تصاویر

«سحر قریشی» در برنامه 90 سانسور شد! +عکس مربي فوتبال و دخترش كه «ستاره» شد+عکس عکس های جدید و نوروزی شبنم قلی خانی در استرالیا+تصاویر

عکس های جدید و نوروزی شبنم قلی خانی در استرالیا+تصاویر

جدیدترین عکسهای نفیسه روشن بازیگر زن ایرانی+تصاویر

جدیدترین عکسهای نفیسه روشن بازیگر زن ایرانی+تصاویر

وحید شمسایی در کنار همسر و سه دخترش +عکس خبر خوش برای طرفداران «پایتخت»+عکس دعایی که امام علی(ع) هنگام سفر به شام خواند

دعایی که امام علی(ع) هنگام سفر به شام خواند

چه کسانی نزد خدا بخشیده نمی‌شوند؟

چه کسانی نزد خدا بخشیده نمی‌شوند؟

ویژگی‌افراد عاقل در کلام مولا علی (ع) هدیه امام حسین(ع) به جوان تازه‌مسلمان غربی چگونه عمر پیازچه را زیاد کنید؟

چگونه عمر پیازچه را زیاد کنید؟

مواد غذایی مقوی برای دندان ها

مواد غذایی مقوی برای دندان ها

دلایل تغذیه ای که نشان میدهد چرا چربی های شکم از بین نمی رود پیشگیری از سرطان با این میوه خوشمزه عکس های جدید و متفاوت بازیگران زن+تصاویر

عکس های جدید و متفاوت بازیگران زن+تصاویر

گفت گوی نوروزی با سحر ولد بیگی و نیما فلاح+تصاویر

گفت گوی نوروزی با سحر ولد بیگی و نیما فلاح+تصاویر

بازیگر مشهور مرد ایرانی در یک روز برفی +عکس آزاده نامداری:مدیران مرا با وجود این همه مجری تقلبی و فیک فراموش کرده‌اند!!!+عکس خودروهایی که فروردین سهمیه بنزین ندارند!

خودروهایی که فروردین سهمیه بنزین ندارند!

پرونده دستمزد ۹۴ برای همه سطوح بسته شد + جدول کامل مزایا

پرونده دستمزد ۹۴برای همه سطوح بسته شد

افزایش حقوق 60 درصد بازنشستگان روزهای آخر اسفند و داغ شدن بازار دستفروشی پلیس راز زن خلافکار و باند بزرگ تبهكاری پایتخت را فاش کرد + تصاویر

پلیس راز زن خلافکار و باند بزرگ تبهكاری پایتخت را فاش کرد

پسر جوان در کانال فاضلاب غرق شد + تصاویر

پسر جوان در کانال فاضلاب غرق شد

جوان روزنامه فروش در دکه اش سوخت سرقت مسلحانه کلکسیون جرائم سارق ۲۰ساله را تکمیل کرد ازدواج فرشتگان زمینی در تهران+ تصاویر

ازدواج فرشتگان زمینی در تهران+ تصاویر

ماجراهای شگفت‌انگیز ازدواج بین دوقلوها + عکس

erwslho1dd8o8yh21o.jpg

روستایی با خانه‎های میلیاردی+عکس ازدواج مرد ۹۲ ساله و دختر زیبای ۲۲ ساله + فیلم مراقب باش در سراشیبی نالیدن نیفتی!

مراقب باش در سراشیبی نالیدن نیفتی! br /
.jpg

مردی که شما را جدی نمی گیرد

مردی که شما را جدی نمی گیرد .jpg

چگونه دست از سرزنش کردن خودتان بردارید شما هم حسرت زندگی دیگران را می‌خورید؟ خواهران دوقلویی که همانند تصویر آینه برعکس یکدیگرند! +عکس

خواهران دوقلویی که همانند تصویر آینه برعکس یکدیگرند

آنجلینا جولی بدون آرایش در یک مرکز خرید +عکس

آنجلینا جولی بدون آرایش در یک مرکز خرید

جنیفرلوپز و همسرسابقش در جشن تولد فرزندانشان +عکس حواشی مراسم اهدای جوایز اسکار 2015 +عکس شیک ترین پژوی موجود در ایران+عکس

شیک ترین پژوی موجود در ایران+عکس

اقدام بی‌شرمانه خواستگار با دختر جوان

87984646546546.jpg

مادر غیر ایرانی بازیگر زن سینما سحر جعفری جوزانی / عکس اقدام بی شرمانه پسر وحشی با دختر نیمه جان+عکس
عکس های دیدنی
Loading...
جدیدترین خبرهای امروز
چگونه لب های خود را قلوه ای کنیم + عکس بچه های فشن تهرانی اینطوری لباس می پوشن !! زیباترین بینی های پسرانه و دخترانه + گالری تصاویر مهم ترین عناوین روزنامه های سه شنبه 1393/12/26 اقدام انسان دوستانه دندانپزشک مسلمان+عکس زندان نوجوانان آمریکا به روایت عکاس مشهور+تصاویر تاکسی های امروزی+عکس ژیلا صادقی مجری سال تحویل شبکه پنج سیما شد+عکس لباس‎های کالری‌سوز، ویژه کاهش وزن، در راه بازار! + عکس ابوالفضل پورعرب در عکسی تازه و در سلامتی کامل ملیکا شریفی نیا در کودکی + عکس حمید فرخ نژاد در یک روز برفی+عکس تصاویری از مسافران نوروزی رفتن شهاب حسینی،ترانه علیدوستی ومصطفی زمانی به دانشگاه سپیده خداوردی در کنار استاد فرهاد فخرالدینی+عکس بهنوش بختیاری در کنار زیباترین و خانم ترین دوست روی زمین+عکس رزمنده ای که روز تولدش شهید شد + عکس تازه‌ترین عکس‌ها از سریال جدید مهران مدیری کیا اسپرت‌اسپیس، جدیدترین فامیل اسمی پراید +فیلم درآمد 17 میلیونی بازیگران از حضور در افتتاحیه رستوران‌ها+عکس تصاویری از تلخی های چهارشنبه سوری کفش های هوشمند+عکس بختیار در کنار آندو و یک استقلالی! + عکس حریم خصوصی در بازیگری شکسته شده است آیفونی با قیمت یک خودرو+عکس جدید ترین تصاویر سحر قریشی شارژ گوشی با مبلمان منزل+تصاویر تصویر دیده نشده از سیداحمدخمینی در سال 1360+عکس عینک استخوانی باستان در ایران+عکس مهم ترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه 93/12/25 با لبخندی زیبا در ملاقاتهای عاشقانه بدرخشید!! تغییرات دخترانه در دوران بلوغ و عادت ماهیانه!! تورهای آنتالیا ، دبی ، کیش و مالزی با قیمت های استثنایی!! آشپزخانه های رویایی و فضایی + تصاویر !! پسر بازیگر معروف زن در آغوش علی دایی+عکس تکه ای از بهشت در آسمان +عکس دوربین دیواری +عکس شهربازی داعش! + تصاویر دردسر ساز شدن بوکس بازی وين روني+عکس سلفی عقیلی با کریمی+عکس مار ماهی شب عید+عکس ایده جالب یک مسجد برای چهارشنبه‌سوری+عکس افشا گری ایرینا شایک :رونالدو مرد نیست!! «کیم کارداشیان» در بین ۳۰ فرد تاثیرگذار جهان از فروش به خانم‌های محترم معذوریم! +عکس تصاویری از گربه روزنامه خوان تهران مبلی در ابعاد اسب آبی واقعی! +عکس در خانه جدید «جسیکا چستین» چه خبر است؟+تصاویر خوشحالی حدیث میرامینی در ساحل+عکس تخم مرغ های رنگی سحر ولد بیگی برای نوروز+عکس خرید و فروش در لب مرز+تصاویر دوچرخه‌سواری‎دردلهره‌آورترین‎مسیر!+تصاویر پيام اينستاگرامي مهران مديري به هوادارانش +تصویر لیندا کیانی روی جلد مجله استایل+عکس حضور دایی و قلعه‌نویی در هیأت عزاداری در ایام فاطمیه + تصاویر صرفه‌جویی آب به شکل مارپیچ+تصاویر تیپ بازیگر زن سینما+عکس توهین به کی روش!+عکس تیپ مهناز افشار سر کار+عکس محمد رضا گلزار از کودکی تا امروز در یک عکس روزشماری عمو پورنگ برای رسیدن عید+عکس بزرگ کردن سینه ها با سوزن و نخ گیاهی!!
پربیننده ترین خبرها آخرین خبرها زیباترین ابروهای زنانه که کاشته شده اند + تصاویر راز خوش اندامی خانمها + تصاویر هر جا که باشید با یک کلیک نزدیک‌ترین تاکسی در خدمت شما یک دنیا هیجان در انتظار دختر ها و پسرهای جوان !! وایبرباز ها و اهالی وایبر حتما یخوانند !! دختری که گرانقیمت ترین لبخند دنیا را دارد! + عکس شلاق بدلیل استفاده از توالت فرنگی! + تصاویر فتوشوت های جدید آیشواریا رای شایعه رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری! + تصویر «حمید فرخ‌نژاد» و يادي از فيلم «چهارشنبه سوري» + عکس بازیگر زن بر سر مزار صادق هدایت+عکس عکس جالب کاپیتان تیم ملی بسکتبال با دختر زیبایش آبکی‌ترین تانک دنیا! +عکس نوروزخوانی در گرگان+عکس شوخی عادل با پیام صادقیان !+عکس فرهاد و فرزاد مجيدي در شب چهارشنبه سوري چهارشنبه سوري خاطره‌انگيز «رضا صادقي» در زادگاهش+عکس کری خانوادگی برای آبی‌ها!+عکس شایعه رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری + عکس تک عکس های جدید بازیگران زن کوچکترین مصدوم چهارشنبه سوری+عکس عکس دیدنی بازیگر زن و همسرش در شب چهارشنبه سوری پاشنه کفش زن در سر شوهر جا ماند! +عکس شیلا خداداد و پسرش+عکس مصدومان چهارشنبه سوری+تصاویر عکس های جدید لیدی گاگا به همراه سگش جنجال مهاجرت آزاده نامداری خبرساز شد عکس های جدید و نوروزی شبنم قلی خانی در استرالیا سه بازیگر زن در یک قاب+عکس ترقه بازی مهناز افشار در چهارشنبه سوری+عکس مهم ترین عناوین روزنامه های چهارشنبه 1393/12/27 شباهت مهاجم استقلال و ستاره چلسی ملیکا شریفی نیا: يادي از اولين فيلم سينماييم + عکس زیباترین بینی های دخترانه بعد از عمل زیبایی+ عکس بزرگ و کوچک کردن سایز سینه و ...! عکس های زیبا از مانتو ، شال و کیف زنانه ویژه نوروز 94 فیلم واقعی جراحی زیبایی ایرانی بینی! جهیزیه های رویایی برای عروس خانمهای جوان + تصاویر غذا هم اینترنتی شد !! + پیتزا دانلود کنید بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا+ تصاویر بزرگ و کوچک کردن سایز سینه و ...! وقتی معاون اول رئیس جمهور "عکاس" شد علیرضا خمسه مجری شد موسسه میزان و بانک صادرات ادغام شد اینترنت شب عید مشکل پیدا کرد، چه کنیم؟ بانک مرکزی نرخ ۲۲ ارز را گران کرد میز نهار خوری معلق در هوا!+عکس محمد اصفهانى و عليرضا رضاداد به سوگ مادرانشان نشستند قیمت طلا، سکه و ارز صبح چهارشنبه ۲۷ اسفند کودکی جمشید هاشم پور+عکس میزان حقوق کارمندان تویوتا چقدر است؟ برهانی در کنار بازیگر خط قرمز!+عکس دخترمسلمانی که بخاطر داعش تغییر نام داد گاف ۵۵۰ کلمه‌ای وزیر بهداشت! مقصر حادثه جنجال برانگیز شیراز معرفی شد! یک مژده به کاربران واتس‌آپ؛ تماس بدون محدودیت معمای جسد مادر در کمد دیواری خانه بازیکن فوتبال داور را با ضربه مشت کُشت! پیوستن زن هلندی با فرزندانش به داعش قیمت طلا، سکه و ارز صبح سه شنبه ۲۶ اسفند+جدول نحوه دست دادن در ۱۴ کشور مختلف زشت ترین زن دنیا، قهرمان فیلم مستند+عکس هشدار درباره سم «آفلاتوکسین» در آجیل پوتین ظاهر شد! مرد انگليسي با خوردن نان مست می‌شود! هفت سینی که شما را لاغر می کند! صد و سی روش جذاب برای سفر به استرالیا درمان فوری بیماری های مقعدی ، بدون خجالت و ترس اتاق خواب های رویایی برای کودکان و نوزادان + تصاویر خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!!
وبگردی
چگونه در 45 روز بدون جراحی بینی خود را کوچک کنیم شیک ترین سیسمونی های روز اروپا + تصاویر
سریعترین روش از بین بردن چربی های اضافه شکم و پهلو ! بچه های شیک پوش و باکلاس در تهران + تصاویر
چاقی و لاغری موضعی در اندام بالا و پایین تنه گالری تصاویر بوتاکس و پروتز سینه !
ساده ترین راه های مهاجرت به استرالیا !! هیجان بی نظیر در انتظار دختران و پسران جوان
تورهای لحظه آخری ارزان!! تغییر سایز دلخواه اندام های زنانه و مردانه !!
کودک زیر 5 سال شما به راحتی میتواند بخواند شیک ترین لباس های خواب و مجلسی زنانه !!
راه حل عالی برای رویش مجدد موی سر بدون کوچکترین عوارض لاغر شوید!
آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی!! خوش طعم ترین و امروزی ترین نوشیدنیها !!
رهایی از دست بیماری های نشیمنگاهی!! آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
زیبا ترین بینی های دخترانه وپسرانه + تصاویر تورهای لحظه آخری و ارزان !!
با این چسب به سادگی سیگار را ترک کنید !! چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم!؟
تغییر سایز دلخواه اندام های زنانه و مردانه !! نیازی به رژیم نیست ، بخورید تا لاغر شوید!
بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد نی نی های شیک پوش و فشن تهرانی + تصاویر
خدمات فوق العاده پوست و زیبایی!! آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی!!
بخش سبک زندگی برای نوروز مو فرفری شوید!

برای نوروز مو فرفری شوید!

بهترین مدل مو برای فرم صورت شما کدامست؟!

بهترین مدل مو برای فرم صورت شما کدامست؟!

معجزه آب برنج برای زیبایی و جوانی شما!+ طرز تهیه

معجزه آب برنج برای زیبایی و جوانی شما!+ طرز تهیه

عید امسال منحصر به فرد باشید!مثل حرفه‌ای‌ها براشینگ كنید!

عید امسال منحصر به فرد باشید!مثل حرفه‌ای‌ها براشینگ كنید!

درباره لیفتینگ پوست چه می دانید؟

درباره لیفت ابرو چه می دانید؟

چطور آرایش کنیم تا خوش عکس شویم؟!

چطور آرایش کنیم تا خوش عکس شویم؟!

خودتان قرص لاغری بسازید!

خودتان قرص لاغری بسازید!

بدون آرایش هم میشه زیبا بود؟چطوری؟!

بدون آرایش هم میشه زیبا بود؟!

رنگ کردن موها با رنگ های طبیعی!

رنگ کردن موها با رنگ های طبیعی!

رنگ های مناسب آرایش برای پوست های روشن و بلوند!+عکس

رنگ های مناسب آرایش برای پوست های روشن و بلوند!+عکس

در یک مراسم رسمی چگونه آرایش کنیم؟

مناسب ترین آرایش برای مراسم های رسمی کدامند؟

اطلاعاتی عجیب و جالب راجع به مژه های شما!

اطلاعاتی عجیب و جالب راجع به مژه های شما!

آموزش و نکات مهم برای وکس کردن صورت در منزل

آموزش و نکات مهم برای وکس کردن صورت در منزل

چگونه متناسب با شکل بینی آرایش کنیم؟!+عکس

متناسب با شکل بینی خود آرایش کنید!+عکس

روش صحیح و آسان فر کردن مژه!+عکس

روش صحیح فر کردن مژه

انتخاب مانتو با توجه به قوانین مد!

-انتخاب مانتو با توجه به قوانین مد!

دماغ چاق يعني دختر داريد؟!

دماغ چاق يعني دختر داريد؟!

به سر رژلب خود نگاه کنید تا به شخصیتتان پی ببرید!

به سر رژلب خود نگاه کنید تا به شخصیتتان پی ببرید!

جراحی های زیبایی واجب کدامند؟!+عکس

جراحی های زیبایی واجب کدامند؟!+عکس

آرایش ساده و طبیعی برای دختران جوان!

8767676768768

چگونه بهترین شکل ناخن را انتخاب کنیم و ناخن هایمان را شکل بدهیم؟+عکس

87687865546756757657.jpg

صاف کردن مو بدون استفاده از حرارت!

7866767678.jpeg

قواعد انتخاب انگشتر مناسب برای باکلاس بودن!

قواعد انتخاب انگشتر مناسب!

آیا می‌دانید کره‌ی بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید کره‌ی بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

آرایش چشم فرانسوی را بیاموزید!ساده و جذاب!+عکس

9878787879797877.jpg

اصول هماهنگی رنگ موها و ابروها!

اصول هماهنگی رنگ موها و ابروها!

لب‌هایی مثل آنجلینا جولی داشته باشید!

لب‌هایی مثل آنجلینا جولی داشته باشید!

کارهایی که باید پیش از عروسی‌تان انجام دهید!

کارهایی که باید پیش از عروسی‌تان انجام دهید!

از کاربردهای جالب ریمل ابرو چه میدانید؟!

از کاربردهای جالب ریمل ابرو چه میدانید؟!

۵ چیزی که نباید به موهایتان بزنید!

۵ چیزی که نباید به موهایتان بزنید

۱۰ نکته‌ی آرایشی برای مو قرمزها!

۱۰ نکته‌ی آرایشی برای مو قرمزها!

۴ تکنیک ماهرانه برای صاف کردن موهای فر!

۴ تکنیک ماهرانه برای صاف کردن موهای فر!

۹ اسکراب صورت خانگی برای از بین بردن سلول های مرده پوست!

۹ اسکراب صورت خانگی برای از بین بردن سلول های مرده پوست!

۸ راه صورتی نگه داشتن طبیعی لب ها!

۸ راه صورتی نگه داشتن طبیعی لب ها!

آموش ۵ مدل موی بشور و برو!

آموش ۵ مدل موی بشور و برو!

پر بیننده ها این اختلالات روانی مدرن در کمین کودکان هستند! از شر موهای وزخلاص شوید! هر ماسك طبيعي موثر نيست! اشتباهاتی که درباره لاغری مرتکب میشوید! غذاهایی که اشتهایتان را کنترل میکنند! مرگ زودرس در کمین مردان طلاق بله، مردها هم یائسه می‌شوند! بهترین فرمول برای شکل دادن ابروها! بهترین مدل مو برای فرم صورت شما کدامست؟! پ مثل پدر... پ ​مثل پناه از تولد تا 40 سالگی:بیماری های شایع میان مردان علت و راه های درمان زود انزالی در مردان مردان و اقتدار، زنان و عاطفه خوشمزه هایی که هوشتان را افزایش میدهند! نام و یاد خدا موجب کنترل استرس می‌شود! علایمی که نشان میدهد افسرده شده اید! درد دندان را با این روشها تسکین دهید! جدایی هفت مرحله دارد.. تخم مرغهای زیبای ابر و بادی برای سفره هفت سین!+آموزش تصویری از موی نی نی ها چگونه مراقبت کنیم؟ بخش سبک زندگی در دیدوبازدید عید کت و شلوار نپوشید!

در دیدوبازدید عید کت و شلوار نپوشید!

نقش خانواده در کاهش تنش و استرس مردان

نقش خانواده در کاهش تنش و استرس مردان

مرگ زودرس در کمین مردان طلاق

مرگ زودرس در کمین مردان طلاق

پ مثل پدر... پ ​مثل پناه

پ مثل پدر... پ ​مثل پناه

مردان و اقتدار، زنان و عاطفه

مردان و اقتدار<a href='http://www.iran48.ir/?s=9400994&txt=۱۱%20ویژگی%20زنان%20که%20مردان%20از%20آن%20محرومند' class=a_hid target=_blank>،</a> زنان و عاطفه

پسرم می‌گوید: «من دخترم!»

پسرم می‌گوید: «من دخترم!»

مردان خوش‌چهره کیفیت اسپرم پایین‌تری دارند!

مردان خوش‌چهره کیفیت اسپرم پایین‌تری دارند!

نکاتی برای دامادها موقع خرید طلا و جواهر عروس

نکاتی برای دامادها موقع خرید طلا و جواهر عروس

نوزادانی که با غفلت والدینشان عقیم می‌شوند

نوزادانی که با غفلت والدینشان عقیم می‌شوند

راهکار دارویی برای درمان ریزش مو در مردان

راهکار دارویی برای درمان ریزش مو در مردان

نظر اسلام درباره کار مردان در خانه

نظر اسلام درباره کار مردان در خانه

توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال


توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال

چرا برخی مردان زیر ابرو برمی‌دارند؟

چرا برخی مردان زیر ابرو برمی‌دارند؟

مردان مغربی، قربانی تجاوزات زنان!

مردان مغربی<a href='http://www.iran48.ir/?s=9400994&txt=۱۱%20ویژگی%20زنان%20که%20مردان%20از%20آن%20محرومند' class=a_hid target=_blank>،</a> قربانی تجاوزات زنان!

7 قانون اصلی برای جذب خانم ها

7 قانون اصلی برای جذب خانم ها

نسخه ای برای پدرهای تازه وارد

نسخه ای برای پدرهای تازه وارد

درباره ی علایق مردها

درباره ی علایق مردها

چم و خم تعامل با لیلی‌ها

چم و خم تعامل با لیلی‌ها

در ازدواج با زنان صاحب فرزندبدانیم

در ازدواج با زنان صاحب فرزندبدانیم

نقش پدران در تربیت مردان آینده

نقش پدران در تربیت مردان آینده

4 سرطان‌‌ ‌شایع در بین مردان

4 سرطان‌‌ ‌شایع در بین مردان

خوراکی های ضروری برای آقایان


خوراکی های ضروری برای آقایان

7 شوخی زشت آقایان با خانم ها !


7 شوخی زشت آقایان با خانم ها !


حجاب و پوشش مردان

حجاب و پوشش مردان

برخی مزایای سیبیل برای سلامت مردان!

برخی مزایای سیبیل برای سلامت مردان!

وظايف و مسئوليت هاي پدر در تربيت فرزند

وظايف و مسئوليت هاي پدر در تربيت فرزند

عاشقانه‌هایی ‌کاملا مردانه!

65765747545454545

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

اگر میخواهید همسرتان عاشقتان باشد این نیازهایش را برطرف کنید!

11 چیزی که مردها می خواهند ولی نمی گویند!

خلاصی از سیگار و این همه فایده!

خلاصی از سیگار و این همه فایده

پرخاشگران بدانند!

پرخاشگران بدانند!

راهیابی به ذهن مردانه!

راهیابی به ذهن مردانه!

سشوار برای مغز هم ضرر دارد!

سشوار برای مغز هم ضرر دارد!

آقایان خوش تیپ لطفا بوت بپوشید!+عکس

آقایان خوش تیپ لطفا بوت بپوشید!

چرا مردان زنان جوان را ترجيح مي دهند؟

چرا مردان زنان جوان را ترجيح مي دهند؟

پر بیننده ها ۱۱ ویژگی زنان که مردان از آن محرومند در دیدوبازدید عید کت و شلوار نپوشید! کوچولو اینشتين می ‌شود اگر... چگونه خواستگارهایم را افزایش دهم؟ تکنیک های وکس کردن صورت در خانه! برای بیماری های زنانگی خود درمانی کنیم یا نکنیم؟! از بین بردن لک‌های صورت بدون نیاز به لیزر! عارضه‌ای که نباید دست‌کم گرفت! برای نوروز مو فرفری شوید! شرايط آرام شدن همسر نقش خانواده در کاهش تنش و استرس مردان سنگ‌ کلیه در مردان ۳ برابر بیشتر از زنان درمان انزال زودرس با طب سنتی خانه مادرزن و احساسات بابایی سفره هفت سین تان را با این فرشته ها زیباتر کنید!+آموزش تصویری از کجا بدانیم دلیل گریه نی نی چیست؟ نکات مهم و حساس درباره به بلوغ رسیدن بچه ها! کم خونی در کودکان از چه سنی بروز می کند؟ وقتی کودک سکسکه میکند چکار کنیم؟ چرا کودکان بری صبحانه بی اشتها میشوند؟