دریافت 3 گل در دو دقیقه تمرکز ما را بهم ریخت/عملکرد ما راضی‌کننده نبود

دریافت 3 گل در دو دقیقه تمرکز ما را بهم ریخت/عملکرد ما راضی‌کننده نبود

رز جدیدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل حفاری در نخستین بازی لیگ برتر فوتسال بانوان، گفت: متاسفانه این بازی را
رز جدیدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل حفاری در نخستین بازی لیگ برتر فوتسال بانوان، گفت: متاسفانه این بازی را واگذار کردیم، البته من پیش بینی بازی سخت را داشتم، اما عملکرد بازیکنان من راضی کننده نبود. به تیم حفاری تبریک می گویم، تیم فوق العاده خوبی دارد و بازیکنان این تیم چند سال است که کنار هم کار می کنند.

وی افزود: من یک درصد هم امکان نمی دادم چنین نتیجه ای به دست آید؛ البته اتفاقات زیادی در بازی ما رخ داد. بازی با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد و به دلیل گرم و سرد شدن بازیکنان، کنترل تیم از دست ما خارج شد. آمبولانس بود، اما پزشک نبود. از طرفی با وجود اینکه برای داوری احترام قائل هستم، اما چند مسئله شک برانگیز اتفاق افتاد و ما هم معترض بودیم. نمی خواهم کار بازیکنان را توجیه کنم و همه تقصیرها را گردن دیگران بیندازم، چرا که کار بازیکنان ما قابل توجیه نیست.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه حریف از اشتباهات بازیکنان تیمش استفاده کرده، یادآور شد: دروازه بان حفاری خیلی خوب کرد. بابایی که به تازگی هدایت حفاری را برعهده گرفته 10 سال کاپیتان تیم ملی بود و همه بازیکنان او را دوست دارند. ما در دو دقیقه 3 گل دریافت کردیم و همین تمرکز تیم را بهم ریخت. فکر می کنم حریف را دست کم گرفته بودیم.

جدیدی زاده در پاسخ به این سوال که از روند تمرینات خود قبل از شروع لیگ راضی هستید یا خیر، عنوان کرد: ما تمرینات را زود شروع کردیم، اما مسابقه تدارکاتی نداشتیم. اسکلت تیم همان سال گذشته است و ملمولی را از حفاری جذب کرده ایم. هفته دوم با سپاهان در خانه بازی داریم و امیدوارم به گونه ای پیروز شویم که بتوانیم از ادعایی که برای قهرمانی داریم دفاع کنیم.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/B132ZV