رومینیگه: رقبا به تعطیلات رفتند و ما سانچس را شکار کردیم

رومینیگه: رقبا به تعطیلات رفتند و ما سانچس را شکار کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز بعد از اتمام فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی اروپا و قبل از شروع مسابقات یورو 2016 بایرنی‌ها رناتو سانچس، بازیکن
به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز بعد از اتمام فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی اروپا و قبل از شروع مسابقات یورو 2016 بایرنی‌ها رناتو سانچس، بازیکن کم سن و جویای نام پرتغال و باشگاه بنفیکا را جذب کردند.

باواریایی‌‌ها برای آنکه این پدیده به تیم‌های بزرگ دیگر قاره سبز نرود، بودجه کلانی را اختصاص دادند. به همین دلیل است که کارل هاینس رومینیگه می‌گوید باشگاهش سرمایه‌گذاری عظمیی روی این بازیکن کرده است.

این مقام اظهارداشت: تردیدی نباید کرد که کلی پول بابت سانچس هزینه شد. اما در ماه مارس، من و کارلو آنچلوتی نشستیم و در مورد خرید این بازیکن تبادل نظر کرده و تصمیم گرفتیم. چون واقعا این بازیکن ارزش آن همه پول را داشت.

نفر دوم مونیخی‌ها همچنین عنوان کرد: هر کسی که بازی‌های یورو 2016 را دید، به خوبی متوجه توان بالقوه و شخصیت بازی قوی این بازیکن شد که فقط 18 سال دارد.واقعا حیرت‌انگیز است.

رومینیگه همچنین عنوان کرد: ما در رقابت بر سر امضای قرارداد با رناتو برنده شدیم، چون دیگران به تعطیلات رفتند اما ما بر سر کار ماندیم و به نتیجه رساندیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/688SJH