سخنگوی شورای شهر تهران: رقبای سیاسی از گرگ‌های رسانه‌ای بهره می‌برند و به جان مدیریت شهری افتادند

سخنگوی شورای شهر تهران: رقبای سیاسی از گرگ‌های رسانه‌ای بهره می‌برند و به جان مدیریت شهری افتادند

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که پس از سفر چین و بستن قرارداد شهرداری تهران با برخی شرکت‌

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که پس از سفر چین و بستن قرارداد شهرداری تهران با برخی شرکت‌های چینی برخی از اظهار نظرها نادرست بود، گفت: ای کاش شبیه آقای چمران رفتار می‌کردیم که با نگاه کارشناسی به موقع امید می‌دهید و در مواقع لازم نیز توبیخ می‌کند.

او افزود: بسیار تلخ است که کسی به زحمات کشیده شده در مدیریت شهری، توجه نمی‌کند. برخی صحبت‌های نادرست بهانه‌ای می‌شود برای رقبای سیاسی که با توجه به انتخابات پیشرو، گرگ‌های رسانه‌ای را به جان کار بیندازند و شرایطی را ایجاد کنند که مردم به نتیجه نرسند و ضرر کنند.

نادعلی با اشاره به اسنادی که شب گذشته در یک سایت فارسی زبان در مورد قرارداد شهرداری تعهران با چین، منتشر شده بود، گفت: امثال فردی که یک روز به جان امام جمعه تهران افتاده بود،‌ امروز به جان مدیریت شهری افتاده است.

سخنگوی شورای شهر تهران برای معرفی اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل شهری، پیشنهاد داد:« اکنون شاهد هستیم که به دلیل جریان سازی منفی در حوزه درخت و پسماند، در روزهای اخیر اقدامات خوبی انجام و اطلاع رسانی شد. باید بسته‌های حمل و نقلی در حوزه اتوبوس، تاکسی برقی و ... در همین راستا درستی اطلاع رسانی شوند. ما هم در این مسیر کمک خواهیم کرد.»