هواداران ذوب آهن: فحاشی نکردیم و فقط به گل‌محمدی اعتراض کردیم

هواداران ذوب آهن: فحاشی نکردیم و فقط به گل‌محمدی اعتراض کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری از رفتار هواداران تیم ذوب آهن انتقاد کرد و گفت : چرا هوادارا
به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری از رفتار هواداران تیم ذوب آهن انتقاد کرد و گفت : چرا هواداران به بازیکنان ما فحاشی کردند.

بعد از این صحبت ها برخی از اعضای کانون هواداران ذوب آهن با خبرگزاری فارس تماس گرفتند و اعلام کردند: اول اینکه گل محمدی اعلام کرده از دقیقه یک به بازیکنان فحاشی شده به هیچ عنوان صحت ندارد. فیلم مسابقه موجود است. هواداران از عملکرد تیم در این فصل ناراضی هستند و اینکه ما در لیگ امسال از 6 مسابقه 6 امتیاز گرفته ایم عملکرد قابل قبولی نیست. هواداران هم در دقیقه 85 به باخت مقابل تراکتورسازی اعتراض کردند.

بهتر است گل محمدی شکست را به گردن هواداران نیندازد او هفته گذشته هم که مقابل صبا نتیجه نگرفت از بازیکنان انتقاد کرد و این هفته نوبت هواداران شده است. بهتر است ایشان مسئولیت شکست را قبول کنند. از سویی دیگر گل محمدی مدعی شده ما برای شعار دادن علیه او خط گرفته ایم که به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد. هواداران به خاطر شکست خانگی ناراحت بودند و علیه گل محمدی شعار حیا کن رها کن سر دادند این مساله در فوتبال ما امری غیرطبیعی نیست. خط هم از کسی نگرفته ایم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/R8X4YK