خال برداری صورت با لیزر

خال برداری صورت با لیزر

در این مقاله با جدید ترین روش خال برداری با لیزربا شما همراه هستیم. ظاهر زیبا تاثیر مهمی در اعتماد به نفس شما دارد. بسیاری از افراد برای زیباتر شدن اقدام به برداشتن خال هایشان می کنند . خال‌ها ضایعات پوستی مسطح یا برجسته پ

در این مقاله با جدید ترین روش خال برداری با لیزربا شما همراه هستیم. ظاهر زیبا تاثیر مهمی در اعتماد به نفس شما دارد. بسیاری از افراد برای زیباتر شدن اقدام به برداشتن خال هایشان می کنند . خال‌ها ضایعات پوستی مسطح یا برجسته پوست هستند که روی پوست دیده می‌شوند. خال‌ها معمولا ابتدا ضایعات قهوه‌ای رنگ مسطح و صاف، شبیه به کک و مک هستند.

 با گذشت زمان ممکن است بزرگتر، پررنگ‌تر و یا برجسته‌تر شوند.
 اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که خال صورت شما را اذیت می کند و به دنبال برداشتن خال صورت خود هستید.می توانید به کلینیک لیزر ، مراجعه کنید ، متخصصین ما در کلینیک زیبایی لیزر مو ، بعد از برگزاری جلسه ی مشاوره با شما ، و بررسی نوع خال صورت ، بهترین روش را از میان روش های برداشتن خال صورت ، متناسب با شرایط شما ، انتخاب می کنند.

اگر به دنبال مرکز زیبایی در شیراز برای خال برداری هستید از لینک برداشتن خال و زگیل در شیراز دیدن کنید.

آیا برداشتن خال با لیزر درد دارد؟

خیر هیچ دردی ندارد حتی خال های گوشتی و بزرگ که در نقاط حساس قرار دارند تنها با یک بی حسی موضعی بدون درد برداشته می شود و بعد از اتمام کار نیز بیمار دردی بابت برداشتن خال با لیزر نخواهد داشت.

برداشتن خال با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر باعث می شود بیمار درد کمتری را احساس کند .

استفاده از لیزر بیشتر مناسب خال های صاف و قهوه ای یا سیاه رنگ است

برداشتن برخی خالها به طور کامل معمولا بین یک تا سه جلسه درمان نیاز دارد اما با لیزر میتوان طی یک جلسه خال را برداشت

روش برداشتن خال با لیزر از روش هایی است که عموما توصیه می شود به خصوص در نواحی که احتمال پخش شدن خال می رود و یا ممکن است جای خال گود شود با لیزر این نگرانی را نخواهید داشت و جای زخم به سرعت پر می شود و بهبود میابد

پوست جدید زیر خال بسیار حساس و ملتهب است و نباید در معرض آفتاب قرار گیرد.

حداقل به مدت یک ماه و نیم  از کرم ضد آفتاب استفاده شود.

برای بهبود سریع زخم و پر شدن سریعتر جای خال میتوانید از عسل استفاده کنید

انواع لیزر خال برداری صورت:

لیزرco2 :
لیزرco2 خال را از ریشه بر می دارد و مانند جراحی عمل ممی کند که حتی جای بخیه از خود باقی نمی گذارد.خال های عمیق و بر جسته که گاهی مو هم روی آنها وجود دارد،بعضی اوقات به وسیله پزشک به دلیل ملاحظاتی از عمق بر داشته نمی شوند،چون امکان عود وجود دارد.اما اگر از عمق بر داشته شوند و روند ترمیم زخم در فرد هم خوب باشد،مشکلی به جا نمی ماند.

لیزر روی:
لیزر های  دیگری  داریم که برای برداشتن خال های صاف کاربرد دارند.این خال ها را می شود با لیزر ظریف ترهم برداشت،اما اغلب ا لیزر های مخصوص ضایعات رنگدانه های آن را بر می داریم،مانند لیزر روی یا ان دی یگ (Nd:YAG). و این کار چند بار باید صورت بگیرد تا کم کم سلول های رنگدانه ای تخریب شوند.بدین ترتیب اگر چند بار لیزر استفاده شود و از تماس با نور آفتاب پرهیز شود،احتمال عود خال خیلی کم خواهد بود. به طور معمول فاصله انجام لیزر برای از بین بردن خال ها،حدود هشت تا چهارهفته یکبار است تا بدن فرصت کافی پیدا کند که ماده رنگی تخریب شده را دفع کند و دوباره مرحله بعد صورت گیرد.

مراقبت های پس از لیزر:

پوست جدید زیر خال بسیار حساس و ملتهب است پس در معرض خورشید قرار نگیرید. حداقل به مدت یک ماه و نیم پس از برداشن خال از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید.

جهت نوب دهی آنلاین به وب سایت آنلاین پذریش مراجعه نمایید.