پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد

پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خواجه محمد آصف در گفت‌ وگویی در برنامه شبکه جیو نیوز پاکستان اظهار کرد که (رژیم) اسرائیل با حمله به سرکنسولگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خواجه محمد آصف در گفت‌ وگویی در برنامه شبکه جیو نیوز پاکستان اظهار کرد که (رژیم) اسرائیل با حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق در حقیقت به خاک یک کشور مستقل حمله کرده است که در نتیجه آن تعدادی از افسران ارشد نظامی ایران به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: پس از تجاوز (رژیم) اسرائیل به اماکن دیپلماتیک ایران، توقع انتقام تهران دور از ذهن نبود، لذا عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع آن و متناسب بود.

وزیر دفاع پاکستان اظهار کرد که ایران با عملیات علیه اسرائیل به جغرافیای نظامی این رژیم دست یافته و کل این سرزمین را نقشه برداری کرده است لذا هرگونه اقدام جدید از سوی صهیونیست‌ها به ضرر آنان تمام خواهد شد.

وی گفت: گسترش جنگ تمام جهان از جمله پاکستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد درحالی که قدرت‌های بزرگ پشتیبان اسرائیل هستند و این درحالی است که هر آنچه علیه ایران انجام می‌شود یا دلیل دشمنی‌ها با این کشور، حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین است.

خواجه محمد آصف افزود که هیچ فشاری بر پاکستان برای سازش با رژیم اسرائیل وجود ندارد و ما در کنار فلسطینیان ایستاده‌ایم و برای آزادی این کشور و توقف نسل کشی در غزه دعا می‌کنیم.

وی در ادامه درباره روابط دوجانبه ایران و پاکستان گفت که روابط دو کشور تقویت یافته و معتقدیم پیشبرد رایزنی‌های فی مابین حول پروژه مشترک گازی، منجر به تحکیم بیشتر این روابط می‌شود.

وزیر دفاع پاکستان تاکید کرد: این کشور تصمیم خود را گرفته و قادر به احداث خط لوله در داخل خاک پاکستان است و فرایند احداث خط لوله از بندر گوادر تا مرز ایران را آغاز می‌کنیم.

وزارت خارجه پاکستان روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از تحولات فعلی خاورمیانه، خواهان خویشتنداری همه طرف‌ها شد و اعلام کرد: اسلام‌آباد پیش‌تر نسبت به پیامدها و خطرات حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود.