پیش تولید «پنچری» مهرماه آغاز می‌شود/۱۰ قسمت از فیلمنامه آماده شد

پیش تولید «پنچری» مهرماه آغاز می‌شود/۱۰ قسمت از فیلمنامه آماده شد

«برزو نیک نژاد» در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: فیلم نامه «پنچری» دو هفته پیش تصویب شد و با شبکه سه
«برزو نیک نژاد» در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: فیلم نامه «پنچری» دو هفته پیش تصویب شد و با شبکه سه سیما قرارداد بستیم. در حال حاضر مشغول نگارش قسمت 10 این سریال هستم.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» درباره زمان شروع پیش تولید این سریال بیان داشت: به احتمال فراوان از اوایل مهرماه وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد و برنام ریزی هایمان به گونه ای است که بعد از پایان نگارش قسمت 25 سریال را کلید بزنیم.

نیک نژاد همچنین گفت: کارگردانی سریال به عهده خودم است، اما قطعا تا پایان ضبط نمی توانم نویسندگی را عهده دار باشم و به همین خاطر با چند نویسنده مذاکراتی انجام دادم و قرار است بعد از اتمام کارهایی که در دست دارند، به گروه ما اضافه شوند.

کارگردان سریال «قرعه» درباره انتخاب بازیگران «پنچری» عنوان داشت: به گزینه هایی فکر کردم، اما مشکل اینجا است که وقتی وارد مرحله انتخاب بازیگر می شوید با تعداد زیادی از بازیگران خوب مواجه می شوید که از همین تعداد و با توجه به شرایط فیلم نامه و محدودیت سنی که برای بازیگران ایجاد می شود و اینکه سریال کمدی نیز هست و بازیگر کمدی می طلبد، دامنه انتخاب تان محدودتر خواهد شد.

نیک نژاد با اشاره به مناسبتی بودن این سریال گفت: تصمیم نهایی در این زمینه به عهده مسئولان تلویزیون است، اما طی صحبت های اخیری که با آقای روشن روان داشتیم قرار بر این شد تا زمانی را برای این سریال در نظر بگیرند که نمی دانم مناسبتی است یا خیر، اما به احتمال فراوان مناسبتی نخواهد بود.

به گزارش فارس، سریال «پنچری» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام قرار است برای شبکه سه سیما تولید شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/T6L4W0