اتحاد بزرگان فناوری برای اختصاص 70 میلیون دلار بودجه به تبلیغ رایانههای شخصی
به گزارش فارس به نقل از دنورپست، در آگهیهای تبلیغاتی که به همین منظور تولید و پخش میشوند مزایای استفاده از رایانههای شخصی در مقایسه با گوشیهای هوشبه گزارش فارس به نقل از دنورپست، در آگهیهای تبلیغاتی که به همین منظور تولید و پخش میشوند مزایای استفاده از رایانههای شخصی در مقایسه با گوشیهای هوشمند و تبلت ها توضیح داده میشود.
نکته جالب در این زمینه اتحاد شرکتهای بزرگ رقیب برای طراحی و پخش تبلیغات یاد شده است. از جمله این شرکتها می توان به اچ پی، دل، لنووو ،مایکروسافت و اینتل اشاره کرد. کاهش فروش رایانه های شخصی کسب و کار همه این شرکتها را به خطر انداخته است و لذا آنها حول شعار "رایانه شخصی چه کار می کند؟" با هم متحد شدهاند.
در 5 سال اخیر لپ تاپ ها و گوشی های مجهز به نمایشگرهای فوق دقیق، تراشه های قدرتمند و باتری های با عمر بالا باعث شده تا رایانه های شخصی که قابلیت حمل و نقل ندارند توان رقابت خود را از دست بدهند. از سوی دیگر افزایش خرید رایانههای شخصی باعث بهبود وضعیت درآمدی مایکروسافت و اینتل که به تازگی ویندوز 10 و نسل جدید پردازنده های خود را عرضه کرده، می گردد.
پیکار تبلیغاتی یاد شده از روز دوشنبه آغاز شده و از طریق شبکه های تلویزیونی و سایت های اینترنتی ادامه می یابد. قرار است این تبلیغات تا دو ماه دیگر و آغاز فصل خرید تعطیلات کریسمس ادامه یابد. هدف اصلی این تبلیغات افرادی هستند که در چهار سال اخیر رایانه شخصی جدیدی نخریدهاند. تعداد این افراد تنها در آمریکا بالغ بر 400 میلیون دلار است. میزان فروش رایانههای شخصی در سه سال و نیم اخیر به طور مرتب کاهش یافته است.
انتهای پیام/م