معرفی بهترین برندهای ژل و فیلر

معرفی بهترین برندهای ژل و فیلر

در این مقاله با معرفی بهترین برندهای ژل و فیلر با شما همراه هستیم. در صورتی که برند فیلر مناسبی برای تزریق ژل انتخاب نشود ممکن است که عوارضی خطرناکی را برای فرد به دنبال داشته باشد و آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد شود. همان طور ک

در این مقاله با معرفی بهترین برندهای ژل و فیلر با شما همراه هستیم. در صورتی که برند فیلر مناسبی برای تزریق ژل انتخاب نشود ممکن است که عوارضی خطرناکی را برای فرد به دنبال داشته باشد و آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد شود. 

همان طور که می دانید در دنیای امروزه که رقابت زیادی بر سر زیبایی است، داشتن چهره ای خوب و متناسب یک فاکتوربسیار مهم زیبایی به شمار می رود و در اعتماد به نفس تاثیر بسزایی خواهد داشت. بسیاری از افراد به دلیل افزایش سن و یا عوامل دیگر ممکن است که دچار افتادگی گونه شوند و خط خنده ی آنها عمیق تر شود. آنها وجود دارداز جمله  تزریق چربی ، تزریق ژل و بوتاکس و دیگر موارد که از بین تمامی این روش ها تزریق ژل بسیار روش ایمن تری است.

اگر به دنبال بهترین مراکز برای تزریق ژل فیلر و بوتاکس هستید از لینک مراکز تزریق ژل و بوتاکس شیراز را دیدن کنید
در دنیایی پر از فیلرها و پروتزهای مختلف جهانی، فیلرهای ژوویدرم، استایلج و تئوسیال،  رستیلن و بلترو محصولاتی پیشگام به شمار می‌ روند که به افراد این امکان را می دهند تا با پر کردن بخش هایی از پوست که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده اند و به داخل فرو رفته‌اند، چهره ای جوان داشته باشند. فیلرهای زیر چشم معمولا از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه می شود که تناقضی با ساختار و ترکیب شیمیایی بدن شما ندارد. در نتیجه در طولانی مدت عوارضی نخواهد داشت. درادامه انواع مارک ژل ها و فیلرهای پوستی را ارائه خواهیم نمود:
در حال حاضر بهترین برندهای تزریق ژل در ایران به شرح زیر است:

  • ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر Allergan امریکا
  • ژل استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه
  • ژل تئوسیال ساخت لابراتوآر Teoxane سوئیس
  • ژل رستیلن ساخت لابراتوآر Galderma سوئیس
  • ژل بلترو ساخت لابراتوآر Merz کشور آلمان

مارک ژل ژوویدرم برند ژوویدرم XC:

از کاربردهای ژل ژوویدرم اولترا می توان برای رفع چین ها و خطوط ظریف و سطحی پوست نام برد. این ژل در رفع چین و چروک های عمیق تاثیرگذاری زیادی نخواهد داشت. این نوع پرکننده قادر است با حجم دهی و پرکنندگی بافت ها و اندام های مورد درمان چین ها و خطوط ظریف و سطحی را برطرف نماید. از این نوع فیلر در قسمت های نظیر اطراف لب ، بینی و چشم ها می توان بهره گرفت. جهت حجم دهی به لب ها از ژوویدرم اولترا XC استفاده می شود.

ژل استایلج:

این محصول توسط شرکت فرانسوی آزمایشگاه ویواسی تولید و برای اولین بار در سال 2011 وارد انگلستان شده است؛ استایلج اولین ژل تزریقی از جنس اسید هیالورونیک با لیدوکائین جهت بی حسی موضعی (لیگنوکائین) و آنتی اکسیدان به شکل مانیتول است که همگی در داخل یک محصول قرار دارند.  استایلج باعث برطرف شدن چین و چروک (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، بینی و چین و چروک اطراف چانه، دهان و غیره) شده، پوست را مرطوب و آبرسانی نموده و امکان تغییر در شکل و زاویه صورت را فراهم می آورد. (استخوان گونه، حفره گونه، حجم دهی به لب و صورت بیضی شکل)

ژل تئوسیال:

این محصول ساخت کشور سوئیس می‌باشد و می‌توان خطوط و چین و چروک‌های ظریف و شدید صورت را برطرف کرده و صورت را کانتور کرد.

پرلین ـ پرلین آل:

پرلین جهت برجستگی و حجم دهی به قسمت های صاف و تخت ، حجم دهی به لب ها و رفع چین و چروک و خطوط ظریف تا شدید مورد استفاده قرار می گیرد. پرلین به دلیل  دارا بودن مولکول های ضخیم و درشت و چسبنده خوب تر از ژل رستالین چروک ها و خطوط به نسبت شدید را پر می نماید و برطرف می سازد. دوام و مدت ماندگاری این نوع ژل از ۶ تا ۹ ماه متغیر می باشد.

ژل Restylane :

مانند ژل ژوویدرم ، محصولات فیلر دیگری از خانواده ی رستیلن نیز وجود دارند که برای درمان مناطق مختلف صورت به کار می رود. از رستیلن اصلی می تواند برای از بین بردن چین و چروک ها و نیز برای افزودن حجم لب های نازک استفاده کرد. Restylane Lyft ، ژلی بسیار ضخیم تر است که ، برای اصلاح چین و چروک های شدید مانند چین های بینی و همچنین برای گونه های از بین رفته و حجم دهی به آن ها استفاده می شود.

 ژل بلترو:

یک نوع فیلر هیالورونیک است که برای رفع چین و چروک برخی از نواحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . از بلوترو به هر دو حالت عمیق و سطحی بر روی پوست می توان استفاده کرد . این محصول بلافاصله بعد از تزریق نتایج فوری و قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد.  بلوترو برای درمان چین و چروک های سطحی , پر کردن جای زخم های آکنه و نیز چین و چروک های عمیق صورت و نواحی خطوط لبخند  و … مورد استفاده قرار میگیرد.

برای مشاوره رایگان آنلاین به وب سایت آنلاین پذریش مراجعه نمایید