بهترین روش های کسب درآمد از منزل

بهترین روش های کسب درآمد از منزل

کسب و کار خونگی برای خیلی ها هیجان انگیزِ و جدید هست. پیش تر وقتی صحبت درباره کسب و کار خانگی میشد  عمدتا کارهایی مثل قالی بافی، آشپزی و ساخت صنایع دستی، آن هم بیشتر توسط خانم‌های خانه دار، در ذهنمان می‌آمد. اما امروزه ک

کسب و کار خونگی برای خیلی ها هیجان انگیزِ و جدید هست. پیش تر وقتی صحبت درباره کسب و کار خانگی میشد  عمدتا کارهایی مثل قالی بافی، آشپزی و ساخت صنایع دستی، آن هم بیشتر توسط خانم‌های خانه دار، در ذهنمان می‌آمد. اما امروزه کسب و کار خانگی و روش های کسب درآمد از منزل بسیار فرق کرده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی کسب و کار ها وسیع تر شده و در شاخه های مختلفی می توان به کسب درآمد پرداخت. این نوع کسب و کارها مختص آقایان نیست و چه زن چه مد می تواننند به راحتی در منزل کسب درآمد کنند.
در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از پول سازترین مشاغل خانگی و بهترین روش های کسب درآمد از منزل را به شما معرفی کنیم. کسب درآمد از منزل با کامپیوتر می تواند در سریع ترین زمان ممکن بازدهی کار شما را چند برابر کند و یا اگر در شروع کار هستید بتوانید در کوتاه ترین زمان به رشد برسید.

 

1- کسب درآمد از طریق همکاری در فروش سایت اینترنتی

سایت ساز آنلاین سیم وب در نگاه اول یک سامانه سایت ساز آنلاین حرفه ای هست که به کاربران امکان میده بدون داشتن دانش فنی از بین قالب های از پیش طراحی شده قالب دلخواه خودشون رو انتخاب کنن و مطالب یا محصولات خودشون رو داخلش قرار بدن و در آخر یک سایت یا یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای خودشون ایجاد کنن . نکته قابل توجه در رابطه با این سایت که اونو از سایت های مشابه متمایز کرده و طرفداراش رو بیشتر کرده هزینه اولیه ناچیز ایجاد سایت برای ماه اول هست که به کاربرا اجازه میده فقط با 5 هزار تومان یک سایت اینترنتی با یک دامنه آی آر با کلیه امکانات لازم ( فروشگاه ساز با امکان پرداخت آنلاین، خبر نامه ، نظرسنجی، اسلاید شو ، پنل اس ام اس ، سیستم فروش پستی و ... )داشته باشن.
این سامانه بخشی داره به عنوان بخش نمایندگان که به هر کس تقاضا کنه یک پنل نمایندگی مستقل با یک نام دامنه اختصاصی مستقل و مجزا میده و تمام امکانات خودش رو روی سایت نماینده هاش هم قرار میده !
برای دریافت پنل نمایندگی کافیه به سایت www.simweb.ir برید و سپس از منوی بالا یه بخش همکاری در فروش/پذیرش نمایندگی رفته و فرم مربوطه رو تکمیل کنید و اسم  دومینی که میخاین براتون ثبت بشه رو اعلام کنین و البته هزینه ثبت دامنه رو هم باید خودتون پرداخت کنین که البته خیلی ناچیز هست.

2- کسب در آمد با دریافت نمایندگی فروش نرم افزار

مسلما برای تولید محصولات نرم افزاری نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و انجام زحمات چندین و چند ساله برای تولید یک محصول نرم افزاری است.  اما اگر شما دانش فنی کمی حتی در زمینه مفاهیم اولیه کامپیوتر دارید نگران نباشید! برای وارد شدن به عرصه آی تی و فعالیت در آن نیازی به داشتن دانش فنی زیادی ندارید و با صرف کمتر از چند دقیقه  جهت ثبت نام رایگان در بخش همکاری در فروش محصولات نرم افزاری سیمرغ صاحب یک پنل نمایندگی فروش نرم افزار شوید و از سود بالای فعالیت در این حرفه استفاده کنید
گروه نرم افزاری سیمرغ یکی از شرکت های نرم افزاری با سابقه بیش از 10 ساله در زمینه تولید انواع نرم افزارهای مالی ، اداری و آموزشی  از جمله نرم افزار حسابداری و انبارداری  ، انواع نرم افزار برگزاری آزمون ، نرم افزار مدیریت آموزشگاه ، نرم افزار مدیریت کتابخانه و کتابداری، نرم افزار تاکسی تلفنی و پیک موتوری ، نرم افزار ارسال پیامک صوتی و تبلیغات تلفنی ، نرم افزار مدیریت کافی نت  و گیم نت  و ... می باشد
پس از ثبت نام پنل نمایندگی از طریق فرم پذیرش نمایندگی در وب سایت گروه نرم افزاری سیمرغ ، اطلاعات ورود به بخش نمایندگان برای شما ارسال خواهد شد و شما قادرید با استفاده از راهکار های ارائه شده در آن بخش ، به صورت مسقیم  (با فروش محصولات نرم افزاری  به افراد یا سازمان ها ) و یا به صورت غیر مستقیم (با معرفی وب سایت شرکت در سایت ها و شبکه های اجتماعی از طریق لینک های اختصاصی که برای شما ایجاد میگردد) از سود حاصل از فروش محصولات بهره مند شوید
میزان سود نمایندگان فروش با توجه به حجم کلی میزان سفارشات ثبت شده توسط آنها به صورت پله کانی  و خودکار افزایش می یابد و تا 60 درصد مبلغ فروش هر محصول قابل افزایش است (بیشتر از سود خود شرکت).  پس از ثبت نام می توانید جدول درصد تخفیف و سود فروش به ازای حجم کلی فروش را در پنل خود مشاهده نمایید.  
جهت ثبت نام در بخش نمایندگان سیمرغ اینجا را کلیک کنید

3- کسب در آمد از پرسش و پاسخ

 سایت پاسخیاب یک سایت پرسش و پاسخ اینترنتی آنلاین می باشد و افراد می توانند از طریق سایت و یا ربات تلگرامی پاسخیاب سوالات و مشکلات خود را با پرداخت هزینه پاسخگویی بسیار اندک (بین 500 تا 2000 تومان ) به صدها کارشناس پاسخگو در زمینه های مختلف ارسال نمایند و پاسخی دقیق و کامل را از آنها دریافت کنند.

در حال حاضر کمک های رایانه ای آنلاین ، پاسخگویی به سوالات حقوقی ، مشاوره پزشکی آنلاین ، سوالات آشپزی و خانه داری ، و همچنین خدمات تایپ و ترجمه از طریق سایت پاسخیاب با هزینه ای بسیار اندک ( بین 500 تا 2000 تومان ) انجام می شود .
دو روش جهت کسب درآمد از سایت پاسخیاب وجود دارد:

1- همکاری با پاسخیاب به عنوان کارشناس پاسخگو 
در این روش شما می بایست مدرک علمی و عملی و تجربه کافی در حداقل یکی از فیلد های موضوعی سایت پاسخیاب را داشته باشید

2- همکاری در معرفی افراد
در این روش نیازی به داشتن هیچگونه مدرک و تجربه خاصی نمی باشد و کلیه افراد می توانند با صرف زمانی بسیار ناچیز و انتشار آدرس اختصاصی سایت و یا ربات تلگرامی که پس از ثبت نام در بخش همکاری در معرفی افراد برای آنها ایجاد می شود در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها دیگر سهم قابل توجهی از سود سایت را دریافت نمایند.
کاربرانی که برای ثبت اولین درخواست خود در سایت پاسخیاب از طریق لینک اختصاصی سایت و یا ربات تلگرامی که برای شما ایجاد شده وارد شوند هر زمانی که هر مبلغی پرداخت نمایند ( حتی اگر ماه ها بعد از معرفی توسط شما بوده باشد ) شما 20 درصد آن را دریافت خواهید نمود
جهت ثبت نام در بخش همکاری در معرفی افراد به پاسخیاب  اینجا را کلیک کنید