تزریق چربی و عوارض آن

تزریق چربی و عوارض آن

یکی از سوالاتی که ممکن است برای همه پیش آید یا در جلسات مشاوره پرسیده شود عوارض تزریق چربی می باشد. یکی از راه های دستیابی به زیبایی و جوان سازی دوباره صورت، تزریق چربی می باشد. تزریق چربی به صورت سبب خواهد شد که صورتی زیبا

یکی از سوالاتی که ممکن است برای همه پیش آید یا در جلسات مشاوره پرسیده شود عوارض تزریق چربی می باشد. یکی از راه های دستیابی به زیبایی و جوان سازی دوباره صورت، تزریق چربی می باشد. تزریق چربی به صورت سبب خواهد شد که صورتی زیبا داشته باشید

همانطور که می دانید تزریق چربی در واقع انتقال چربی از یک ناحیه ای به ناحیه ی دیگر می باشد در کل هدف از انجام تزریق چربی زیباتر شدن و جذاب تر به نظر رسیدن فرد می باشداین روش محبوبیت زیادی در بین افراد دارد زیرا که چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و عوارض کمتری نسبت به تزریق ژل دارد. پیرو این مطلب می توان نتیجه گرفت که تزریق چربی عوارضی به دنبال ندارد. و دلیل بی خطر بودن آن هم این است که چربی مورد نیاز از بدن فرد برداشت شده و دوباره به بدن خود فرد متقاضی تزریق می شود و هیچ خطری .متوجه فرد نیست.


شایان ذکر است در اصل تزریق چربی به صورت بیشتر دارای مزیت خواهد بود تا معایب.  در نظر داشته باشید که این عمل هیچگونه حساسیتی در فرد ایجاد نخواهد نمود. اما نکته قابل توجه این است که تزریق چربی باید به شکل تخصصی و .اصولی انجام شود در غیر این صورت قطعا شاهد عوارض جانبی خواهیم بود. در صورتی که تزریق چربی توسط افراد مبتدی و در فضاهای غیر مجاز انجام شود علاوه بر اینکه در زیبایی شما تاثیر می گذارد امکان .دارد به علت استریل نبودن و تقلبی بودن ابزار و وسایل دچار مشکلات متعددی شوید. 

اگر در شیراز هستید و به دنبال مرکز زیبایی برای تزریق چربی هستید پیشنهاد میکنیم از لینک فهرست مراکز تزریق چربی در شیراز مراکز را بررسی کنید و بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق چربی را انتخاب کنید.

عوارض تزریق چربی چیست؟

در چند روز اول رایج ترین عارضه درد و تورم است که طی چند روز به طور کامل با مصرف مسکن های معمولی مثل استامینوفن برطرف خواهد شد، همچنین استفاده از کمپرس سرد در ۲۴ ساعت اول  بعد از تزریق و استراحت کامل به کاهش درد و تورم کمک میکند. از جمله مزایا و معایب تزریق چربی به صورت را می توان به نیاز نداشتن به استراحت اشاره کرد. به گونه ای که پس از مرخص شدن از بیمارستان می توانید اعمال روزمره خود را انجام دهید. صورت شما ممکن است در ابتدا مقداری ورم داشته باشد اما به دلیل طبیعی بودن چربی این حالت بیش از 48 ساعت ادامه نخواهد داشت و بافت اولیه صورت شما باز خواهد گشت. تجمع مایعات در محل دهنده چربی از دیگر عوارض تزریق چربی است که برای پیشگیری از این عارضه داروهای ضد انعقاد خون ، آسپرین، مسکن های خانواده آسپرین (ایندومتاسین،اینوپروفن، مفنامیک اسیدو…)، از یک هفته قبل از درمان می بایست قطع شوند. بعلاوه  پوشیدن گن بمدت ۲ هفته از تجمع مایعات در محل دهنده چربی جلوگیری کرده و موجب کاهش سایز نیز می شود.
عارضه نادر دیگر ، آمبولی چربی است که در صورت تزریق چربی با سوزن  نوک تیز  ممکن است ایجاد شود.
عدم تقارن بدلیل جذب غیر یکنواخت چربی و پر شدن بیش از حد موضع درمان از دیگر عوارض تزریق چربی می باشد

معایب تزریق چربی چیست؟

بسیاری از افرادی که کاندید تزریق چربی می شوند لاغر اندام هستند و چربی زیر پوستی در تمام نقاط بدن اندک می باشد و صورت لاغر آنها نشان دهنده کمی بافت چربی در کل بدن می باشد . در این افراد پیدا کردن بافت چربی مناسب برای تزریق چربی مشکل است و چنانچه نتوان از شکم و یا ران برای برداشت چربی استفاده کرد از ناحیه پهلوها برای این منظور استفاده می شود. نکته منفی دوم در روش تزریق چربی زمان بر بودن آن است و مواد تزریقی باید از بدن فرد گرفته شده و آماده تزریق شوند که بطور متوسط هر جلسه تزریق چربی ۳ ساعت زمان می برد. مورد بعد قیمت تزریق چربی می باشد که در مقایسه با تزریق ژل در حجم های کوچک مثلا یک یا دو میلی لیتر  بیشتر از تزریق ژل است. ولی بدلیل ماندگاری طولانی در مقایسه با تزریق سالانه ژل  در دراز مدت این روش مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

با مراجعه به وب سایت آنلاین پذیریش جهت نوبت دهی آنلاین اقدام نمایید.