جمع تیم ها کامل شد/ حضور دبیرکل فدراسیون کبدی آسیا در گرگان

جمع تیم ها کامل شد/ حضور دبیرکل فدراسیون کبدی آسیا در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم مردان افغانستان شامگاه چهارشنبه به عنوان آخرین تیم شرکت کننده برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷، با استقبال مسئولا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم مردان افغانستان شامگاه چهارشنبه به عنوان آخرین تیم شرکت کننده برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷، با استقبال مسئولان ورزشی استان گلستان و شهرداری گرگان وارد این شهر شد.

همچنین تیم های مردان و زنان هند و مردان و زنان ژاپن روز چهارشنبه خود را به شهر برگزاری مسابقات آسیایی رساندند. تیم های هندی جدی ترین رقیبان تیم های ایران برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات هستند.

در این دوره از رقابت ها ۱۰ تیم در بخش مردان و ۱۰ تیم در بخش زنان حضور خواهند داشت که در قالب دو گروه پنج تیمی به مصاف هم می روند. پیش از این اعلام شده بود در هر بخش ۱۱ تیم حضور خواهند یافت.

پس از انجام بازی های گروهی، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعد می شوند تا بازی نیمه نهایی را انجام دهند.

بر این اساس در بخش مردان تیم ایران در گروه دو با تیم های کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا هم گروه شده است و در گروه یک تیم های هند، ژاپن، عراق، پاکستان و افغانستان حضور دارند.

این تیم در گام نخست با تایلند دیدار می کند و سپس با تیم های کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا مصاف خواهد داد.

در بخش زنان نیز تیم ایران در گروه دو با تیم های ژاپن، سری لانکا، عراق و پاکستان همگروه است و در گروه یک تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه حضور دارند.

این تیم در گام نخست به مصاف عراق می رود و سپس با تیم های سری لانکا، پاکستان و ژاپن مسابقه خواهد داد.

چنانچه تیم های مدعی ایران و هند در گروه خود سرگروه شوند، به احتمال فراوان در بازی فینال به مصاف هم خواهند رفت.

هوانگ چونگ جنگ نایب رئیس فدراسیون جهانی و محمد سروَر دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا نیز برای تماشای مسابقات وارد گرگان شده است.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.