مسابقات لیفت قدرتی قوی‌ترین مردان استان همدان برگزار شد

مسابقات لیفت قدرتی قوی‌ترین مردان استان همدان برگزار شد

مرتضی خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری لیفت قدرتی قویترین مردان استان همدان اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۷۰ ورزشکار در ۶ دست

مرتضی خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری لیفت قدرتی قویترین مردان استان همدان اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۷۰ ورزشکار در ۶ دسته وزنی و در ۳ رده سنی در سالن ورزشی انقلاب همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها در رده سنی جوانان در وزن های -۶۰ تا +۱۰۰ کیلوگرم یوسف حمیدی، مهدی رجبی، حسن ذاکرپور، امیر مهدوی پیام، محمد افشار و محمد کریمیان به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: در رده سنی بزرگسالان ایرج خدادادی، علی اکبر سعیدی، فرشید جعفری، محمدخان محمدی، اسدزندی و علی عبدالهی به قهرمانی رسیدند.

خدابنده‌لو عنوان کرد: همچنین در رده سنی پیشکسوتان در مستر یک مرتضی نوش فر، علیرضا عبدالهی، محمد بهرامی و رضا ابرار خرم و در مستر دو حسین یار محمدی، سلیمان مرادی و محمد رسولی به برتری رسیدند.

وی با اشاره به وضعیت داوری و مربیگری هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان اظهار داشت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در امر مربیگری و داوری هیچ‌گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عنوان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در رشته‌های پرورش، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قو‌ی‌ترین مردان در کشور جایگاه خوبی دارد و استان همدان از استان های صاحب نام در این رشته است.

خدابنده‌لو  با بیان اینکه استقبال جوانان و نوجوانان همدانی از این رشته مناسب است، بیان کرد: در حال حاضر شش هزار نفر در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: بیش از ۷۰ باشگاه خصوصی در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند که نظارت بر روی این باشگاه‌ها توسط هیئت، بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.