نمینی ها، رتبه نخست درحفاری های غیرمجاز

نمینی ها، رتبه نخست درحفاری های غیرمجاز

اردبیل - ایرنا - معاون فرماندار نمین گفت: آمار حفاری های غیر مجاز در این شهرستان رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است. ...

یونس خانی روز دوشنبه در جلسه قاچاق کالا و ارز این شهرستان بر لزوم کمک مسوولان ذیربط استانی به زیرمجموعه های خود برای مقابله با این امر تاکید کرد.
وی وجود خلاء فرهنگی را مهم ترین عامل ترویج قاچاق کالا و روی آوردن خانواده ها به مصرف کالاهای خارجی دانست و با اشاره به هزینه کردهای گزاف دشمنان برای دامن زدن به این امر در کشور ایران خواستار تلاش بیش از پیش مسوولان دستگاه های فرهنگی برای توسعه سبک زندگی اسلامی در جامعه و فرهنگ سازی در بین خانواده ها در این راستا شد.
وی اظهار کرد: هوشیاری ماموران اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان برای کنترل و مقابله با عرضه اجناس خارجی و قاچاق در آستانه بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان و خانواده های آنها ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا ، نماینده تعزیرات حکومتی استان اردبیل و رییس شعبه قاچاق کالا و ارز در جلسه قاچاق کالا و ارز شهرستان نمین هم در این جلسه از رسیدگی به چهار فقره پرونده قاچاق مربوط به شهرستان های نمین و اردبیل در 23 روز گذشته در تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
سلیم کریمی افزود: قاچاقچیان این پرونده ها به پرداخت 417 میلیون و 643 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
وی به تبیین قانون جدید قاچاق کالا و ارز و صلاحیت های جدید این سازمان پرداخت و از اعضای جلسه خواست در اعلام آمارهای مربوطه در تمییز تفاوت عرضه خارج از شبکه با قاچاق کالا دقیق باشند.
شهرستان نمین در 25 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
7120/594/530