چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می روند

چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می روند

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات از فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور ۹۵۰ تکواندوکار از ۱۱۸ کشور به میزبانی تونس در سالن«ساله کوارت» شهر الح

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات از فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور ۹۵۰ تکواندوکار از ۱۱۸ کشور به میزبانی تونس در سالن«ساله کوارت» شهر الحمامات آغاز می شود. در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۴۲- و ۴۴- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه پسران به روی «شی هاپ چانگ» می روند که تیم اعزامی کشورمان در هر چهار وزن نماینده دارد.

مبینا کلی‌وند در وزن ۴۲- کیلوگرم کشورمان ابتدا با «آنجیه رودریگوئز» از کلمبیا را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف«پوجا راغاو» از هندوستان می رود. در این وزن ۳۶ تکواندوکار حضور دارد. در وزن ۴۴- کیلوگرم مریم حاجی علیزاده دور نخست به مصاف «آناستانسیا آرتامونوف» از روسیه با طلای ۲۰۱۷ اروپا می رود و در صورت پیروزی با «الینور گابریلین» از سوئد مبارزه می کند. در این وزن ۴۲ تکواندوکار حضور دارد.

در بخش پسران و در وزن ۴۵- کیلوگرم که ۴۷ تکواندوکار حضور دارند حسین لطفی بعد از یک دور استراحت، به مصاف برنده دیدار دانمارک و افغانستان می‌رود. محمد رستم نژاد نیز در وزن ۴۸- کیلوگرم ابتدا به مصاف «رامین غفوری» از افغانستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف «محمد لاچوری» از بلژیک می‌رود. در این وزن ۵۵ تکواندوکار حضور دارد.

این دوره از مسابقات ۵ روز به طول خواهد انجامید و در هر روز مبارزات دو وزن پسران و دو وزن دختران برگزار می شود.