نویدکیا فردا در ترکیب ۱۸ نفره نیست/ بزرگان تیم پادرمیانی کردند

نویدکیا فردا در ترکیب ۱۸ نفره نیست/ بزرگان تیم پادرمیانی کردند

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: محرم امروز به سر تمرین بازگشت و روحیه مضاع

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: محرم امروز به سر تمرین بازگشت و روحیه مضاعفی به تیم و هم کادر فنی و هواداران داد.

وی درباره وضعیت بدنی این بازیکن افزود: محرم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و امروز با تیم تمرین کرد و در تمرین تیم حضور داشت؛ همچنین بدن او نشان می‌داد که شرایط بدی ندارد اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سرپرست سپاهان درباره حضور محرم نویدکیا در ترکیب تیمش برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد گفت: وی احتمالاً فردا جزو ۱۸ نفر نیست و باید تست‌های ورزشی انجام شود تا مشخص شود شرایط فیزیکی و بدنی آن در چه حدی است و بعداً درباره زمان حضور او در ترکیب تصمیم‌گیری کنیم.

وی اضافه کرد: صحبت بزرگان تیم و پادرمیانی آنها و بقیه باعث شد که محرم هم پاسخ مثبت بدهد و به تمرینات تیم اصفهانی اضافه شود.

سپاهان عصر روز جمعه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.