«البغدادی» برای مکه امیر معرفی کرد/ تصویر «کمک آمریکا» رسید

«البغدادی» برای مکه امیر معرفی کرد/ تصویر «کمک آمریکا» رسید

سرکرده گروه تروریستی داعش که مدعی خلافت بر قلمرو این گروه تروریستی موسوم به عراق و شام است، فردی را به عنوان «امیر مکه مکرمه» تعیین و معرفی کرد. گردان


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «ابوعمر التونسی»، سخنگوی داعش، به نقل از «ابوبکر بغدادی»، سرکرده این گروه تروریستی، از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی از جمله مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد.


گروه تروریستی داعش بر این اساس، تصویری را از بیعت افراد سیاهپوش و نقابدار با امیر داعش در مکه منتشر کرد.

.
سایت خبری «پانوراما میدل ایست» با اعلام این خبر تأکید کرد اقدام داعش، موجی از نگرانی را در عربستان در خصوص گسترش فعالیت گروه‌های جنایتکار به ویژه در سایه اوضاع شکننده سیاسی این کشور پس از مرگ عبدالله عبدالعزیز، پادشاه فقید عربستان، به وجود آورده است.

 

گردان های حزب الله عراق، تصویری از کمک های آمریکا به داعش منتشر کردند.

این گردان ها، با انتشار این فیلم تاکید کرد، سرنشینان بالگرد تصمیم گرفتند کمی قبل از غروب آفتاب، ماموریت پلید خود را اجرا کنند تا کارشان فاش نشود.

 

در بیانیه گردان های حزب الله آمده است بخش اطلاعات این گردان ها فیلمی را به دست آورده که در تاریخ 5 فوریه 2015 ضبط شده است. این فیلم نشان می دهد یک بالگرد شینوک آمریکا در ارتفاع کم بر فراز منطقه «الآبار» تحت کنترل داعش توقف کرد و اشیایی را برای دو خودرویی که زیر بالگرد بودند پرتاب کرد.

 

فرود پرنده های ناشناس در مناطق تحت کنترل داعش

بنابراین گزارش، حوادث فرود هواپیماهای ناشناس در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در چند منطقه تکرار شده است، به طوری که یک فروند بالگرد روز جمعه 6 فوریه 2015 در یکی از ورزشگاه های فلوجه که تحت کنترل داعش است، فرود آمد. این در حالی است که یک بالگرد آمریکایی دیگر 9 فوریه 2015 در منطقه دخیله شهر زرباطیه فرود آمد.

 

در پی انتشار این خبرها، شماری از نمایندگان مجلس عراق از دولت این کشور خواسته اند در این زمینه تحقیق کند.

 

یادآور می شود حزب الله عراق به تازگی در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای پشتیبانی موشکی و توپخانه گردان های حزب الله، یک بالگرد آمریکایی را مجبور به فرار کردند. این بالگرد آمریکایی در یکی از زمین‌های ورزشی فلوجه که تحت کنترل داعش است، فرود آمده بود.


نیروهای حزب الله عراق با شلیک موشک های کاتیوشای 107 و خمپاره‌های 120 به سوی مواضع داعش، این بالگرد نظامی آمریکایی را مجبور کردند که منطقه را ترک کند.

دانلود