اعمال شرایط ویژه در پایانه‌های مرزی/ترافیک دربرخی مقاطع سنگین است

اعمال شرایط ویژه در پایانه‌های مرزی/ترافیک دربرخی مقاطع سنگین است

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مأموریت پلیس راهور ناجا در سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه، اظهار کرد: مرحله خروج زائران از ک

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مأموریت پلیس راهور ناجا در سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه، اظهار کرد: مرحله خروج زائران از کشور تقریباً به پایان رسیده و از امروز به‌صورت کامل همه توانمندی‌ها و ظرفیت در ارتباط با بازگشت زائران به کشور متمرکز و مهیا شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تراکم بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین شرایط ویژه‌ای در پایانه‌های مرزی به‌ویژه در مرز مهران برقرارشده است، افزود: ۵۰ درصد زائران از مرز مهران و بقیه از سایر مرزها و همچنین حمل‌ونقل هوایی وارد کشور می‌شوند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه برای مدیریت درست بازگشت زائران از روز گذشته محور اصلی مهران به ایلام یک‌طرفه شده است، گفت: افرادی که قصد تردد از ایلام به سمت مهران را دارند می‌تواند از محور ملکشاهی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرایط به‌صورت مقطعی نیمه سنگین است، تصریح کرد: این شرایط ترافیکی به استان کرمانشاه نیز منتقل‌شده و در برخی از مسیرها همانند محور خمین ترافیک نیمه سنگین است.

سردار امیری در ادامه تأکید کرد: یکی از نکاتی که صورت مکرر تأکید شده و باید در زمان بازگشت، زائران به آن توجه کنند رانندگی نکردن با خستگی است که رانندگان عزیز می‌توانند در محل‌های مشخص‌شده استراحت کرده و سپس به سفر خود ادامه دهند.