انتخاب سرمربی تیم امید به مراحل آخر رسیده است

انتخاب سرمربی تیم امید به مراحل آخر رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی درباره تعلل در انتخاب سرمربی تیم امید و تشکیل اردوهای این تیم گفت: دو سال پیش یکی از بهترین تیم های امید تاریخ ایران ح

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی درباره تعلل در انتخاب سرمربی تیم امید و تشکیل اردوهای این تیم گفت: دو سال پیش یکی از بهترین تیم های امید تاریخ ایران حذف شد و دل همه ما سوخت. الان هم مردم و رسانه ها حق دارند نگران باشند. یکسری حقایق هست که نباید پنهان بماند. بازیکنان برتر امید در تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول بازی می کنند. به همین خاطر نمی توانیم تا اتمام لیگ اردویی را تشکیل بدهیم. آغاز اردوهای تیم امید بعد از پایان لیگ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: غربال های زیادی از بین مربیان داخلی و خارجی صورت گرفته است و انتخاب مربی هم به مراحل پایانی رسیده. به زودی سرمربی تیم امید معرفی و اردوی این تیم هم بعد از اتمام لیگ شروع می شود.

جوادی خاطرنشان کرد: ما باید حق باشگاه ها را هم محفوظ بدانیم. بازی های آسیایی در تقویم فیفا قرار ندارد. فیفا فقط برای بازی های زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال «فیفا دی» تصویب کرده است. به همین دلیل نمی توانیم لیگ را برای تیم امید تعطیل کنیم.

وی گفت: از پایان لیگ تا اعزام تیم امید به بازی های آسیایی هم فرصت زیادی نداریم. به هر حال باید یک تصمیم بگیریم. یا کل بازی های لیگ را تعطیل کنیم و یا بازی تیم هایی که در تیم امید نماینده دارند، به تعویق بیافتد.

جوادی با بیان اینکه فدراسیون نه زمان را قربانی کیفیت می کند و نه کیفیت را قربانی زمان، تاکید کرد: کمیته فنی ما فهرستی ۹۰ نفره از بازیکنان آماده لیگ برتر و لیگ دسته اول را پیش بینی کرده است که بعد از انتخاب کادر فنی، آنرا در اختیار مربیان قرار می دهند.