ترافیک محور کرج- چالوس نیمه سنگین است

ترافیک محور کرج- چالوس نیمه سنگین است

اقتصاد > حمل و نقل برون شهری - همشهری آنلاین:رییس پلیس‌ راه استان البرز از یک طرفه شدن محور مواصلاتی مرزن آباد- کرج خبرداد
اقتصاد > حمل و نقل برون شهری - همشهری آنلاین:
رییس پلیس‌ راه استان البرز از یک طرفه شدن محور مواصلاتی مرزن آباد- کرج خبرداد و گفت: این محدودیت از ساعت ۱۶ آغاز می شود.

ايسنا نوشت: سرهنگ رضا اکبری با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های البرز در صبح روز جمعه 18 تیر، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی همکارانمان از محورهای مواصلاتی البرز، شاهد موج بازگشت مسافرانی هستیم که در تعطیلات عید فطر عازم سفر شدند و این شرایط باعث شده تا ترافیک خودروها در اغلب نقاط محورهای مواصلاتی البرز به صورت نیمه سنگین درآید.


وی افزود: در حال حاضر در محور کرج- چالوس حدفاصل آدران تا کرج و محور فشم- تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

اکبری همچنین از وضیعت ترافیکی محور قزوین- کرج خبرداد و بیان کرد: این ترافیک حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است. در مابقی محورهای مواصلاتی البرز تردد به صورت عادی و روان در جریان است.


رئیس پلیس راهور البرز در ادامه به یک طرفه شدن تردد در محورمواصلاتی مرزن آباد- کرج اشاره کرد و گفت: این محدودیت از ساعت 16 اعمال می شود و تا پنج صبح روز شنبه ادامه دارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به علت اصلی انسداد تونل کندوان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: تخطی خودروهای عبوری لاین رفت مسیر چالوس به تهران علت اصلی این انسداد بود.


این مسئول در پایان گفت: توصیه می‌شود مسافران برای گرفتار نشدن در ترافیک امروز، بازگشت خود را به روزهای بعد موکول کرده و زمان سفر خود را مدیریت کنند.