تمدید ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره یاد یار مهربان

تمدید ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره یاد یار مهربان

فرهنگ > ادبیات - همشهری‌آنلاین:دبیر جشنواره یاد یار مهربان ضمن اعلام افزایش استقبال دانش آموزان از چهاردهمین دوره جشنواره، از تمدید ث
فرهنگ > ادبیات - همشهری‌آنلاین:
دبیر جشنواره یاد یار مهربان ضمن اعلام افزایش استقبال دانش آموزان از چهاردهمین دوره جشنواره، از تمدید ثبت‌نام تا ۵ آذرماه خبر داد.

روابط عمومی موسسه نشر شهر ضمن اعلام این خبر نوشت:

محسن جلالی فراهانی با اشاره به تعطیلی چهارشنبه مدارس تهران گفت: علاوه بر این تعطیلی پیش بینی نشده، از درخواست های مکرر دبیران محترم و دانش آموزان برای تمدید مشخص شد، برخی مدارس ثبت نام دانش آموزان را در مدرسه انجام می دهند و فرصت های محدود مابین کلاس ها پاسخگوی ثبت نام همه دانش آموزان نیست لذا زمان جشنواره تمدید می گردد. همچنین بخشی از دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کرده اند هنوز سبد خرید خود را تکمیل نکرده و خواهان زمان بیشتری بودند که توصیه می شود این عزیزان هم از فرصت باقیمانده برای تکمیل سفارش خود استفاده کنند.

وی افزود: کلیه دانش آموزان متوسطه اول شهر تهران می توانند تا تاریخ ۵ آذر ۹۵ با مراجعه به وب سایت جشنواره به آدرس www.yym.ir و تنها با داشتن کد ملی خود ثبت نام و از امکان دریافت بیست هزار تومان کتاب رایگان استفاده کنند. .
چهاردهمین جشنواره مطالعه محور یادیار مهربان از ۵ آبان کار خود را آغاز کرده است.

همچنین در این سایت یک نظرسنجی قرار داده شده است که از مخاطبان می خواهد با پاسخ به پرسش های چهار گزینه ای میزان مطالعه خود را ارزیابی و به برنامه ریزان حوزه کتاب در این زمینه یاری رسانند.