تیم بسکتبال نوجوانان ایران در رده هفتم آسیا ایستاد

تیم بسکتبال نوجوانان ایران در رده هفتم آسیا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم بسکتبال نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان، امروز یکشنبه برابر لبنان و برای تعیین رده های ه

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم بسکتبال نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان، امروز یکشنبه برابر لبنان و برای تعیین رده های هفتم و هشتم این مسابقات برگزار شد. در این دیدار شاگردان نناد ترونیک در تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۹۵ بر ۸۲ شکست دهند.

بسکتبالیست های نوجوان ایران کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ به ۲۱ واگذار کردند اما در دو کوارتر دیگر به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۱ صاحب برتری شدند. آنها در کوارتر چهارم هم ۲۰ به ۲۲ بازنده بودند اما در مجموع برنده این بازی شدند.

بدین ترتیب تیم بسکتبال نوجوانان ایران با مجموع ۳ برد و ۲ باخت به عنوان هفتم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند. تیم کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابت ها ماکائو و چین تایپه را شکست داد و به طور مستقیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این تیم در این مرحله مقابل نیوزلند شکست خورد و علاوه بر ناکامی از صعود به نیمه نهایی، از کسب سهمیه جهانی هم بازماند.

تیم بسکتبال نوجوانان ایران که با هدایت نناد ترونیک در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده است، در ادامه دیدارهای آسیایی خود مقابل کره جنوبی شکست خورد و در نهایت هم با غلبه بر لبنان به عنوان هشتم دست یافت.