روز پرحجم بازگشت زائران اربعین/ تکمیل فرآیند ورود زوار تا فردا

روز پرحجم بازگشت زائران اربعین/ تکمیل فرآیند ورود زوار تا فردا

سردار محسن فتحی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه فرآیند بازگشت زوار پرحجم همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا امروز

سردار محسن فتحی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه فرآیند بازگشت زوار پرحجم همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا امروز از خیل عظیم زائرانی که عزیمت کرده اند، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برگشته اند.

وی با بیان اینکه امروز روز پرحجمی در پایانه ها داشتیم و از سحرگاه امروز خیل زیادی از زوار وارد کشور شدند، تصریح کرد: زوار به صورت روان همچنان در حال ورود هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در مرز مهران از بامداد امروز تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر وارد کشور شده اند، افزود: ۶۰ درصد زائران برگشته اند و در پایش هوایی که از وضعیت مرز مهران داشتیم، ۶۰ درصد پارکینگ های داخل شهر از خودرو تخلیه شده اند.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر مهران به ایلام برای آسایش و ایمنی زوار، همچنان یک طرفه است و ترافیک در آن پرحجم و روان است، گفت: تا پایان امروز ۱۹ آبان ماه جمع کثیری از زائران برمی گردند و فردا این روند تکمیل می شود.

وی با تاکید بر هماهنگی مثال زدنی بین دستگاه های دخیل در برگزاری مراسم اربعین، گفت: زائران نیز رفتار بلند و شایسته ای از خود نشان دادند و باعث شدند بدون نگرانی مراسم به روزهای پایانی خود برسد.