رویارویی مسی و گاو دروازه‌بان در شماره جدید ماهنامه «قلک»

رویارویی مسی و گاو دروازه‌بان در شماره جدید ماهنامه «قلک»

به گزارش خبرنگار مهر، «قلک» ماهنامه‌ای تخصی برای کودکان ۳ تا ۷ ساله است که با هدف بهبود سبک اقتصادی زندگی منتشر می‌شود. در شماره جدید ماهنامه قلک، این

به گزارش خبرنگار مهر، «قلک» ماهنامه‌ای تخصی برای کودکان ۳ تا ۷ ساله است که با هدف بهبود سبک اقتصادی زندگی منتشر می‌شود. در شماره جدید ماهنامه قلک، این مطالب دیده می‌شود:

پشمک: این صفحه جدید ماهنامه قلک است که در آن لطیفه‌های بامزه برای خردسالان درج شده است.

بیا بازی: در این بخش کودک با مفاهیم زباله‌های خشک و تر آشنا شده و بازی جذابی در این موضوع انجام می‌دهد.

گلک: در صفحه «گلک» قلک ۲۶، به معرفی گل قاصدک پرداخته شده و کودکان با این گل و ویژگی‌های آن آشنا می‌شوند. در پایان از آن‌ها خواسته‌شده با گل قاصدک عکس بگیرند، برای ماهنامه ارسال کنند و جایزه بگیرند.

ژی‌ژی‌ژی انرژی: در این صفحه کودکان در قالب یک بازی حرکتی، با مفهوم صرفه‌جویی در انرژی آشنا می‌شوند. این بازی به صورت انفرادی و گروهی قابل اجراست.

داستان شغل: در پرونده شغل هر شماره از ماهنامه قلک، از مشاغل، ابزارها و مهارت‌های آن به کودکان معرفی می‌شود. موضوع پرونده این شماره «فوتبالیست» است و در صفحه ورودی پرونده، تصویر فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان مشاهده می‌شود که در حال بازی است. در این پرونده داستان «مسی و گاو دروازه‌بان» درج شده است که در آن به مهارت‌های فوتبالیست‌ها اشاره شده.

من و بچه‌هام: در این قسمت از مجموعه داستانی «قصه‌های من و بچه‌هام» پدر و پسر برای دوچرخه‌سواری در یک روز تابستانی از خانه خارج می‌شوند ولی بعد از بازگشت متوجه می‌شوند کلیدشان را در خانه گذاشته‌اند و...

«روباه کاغذی»، «توپ سوراخ»، «یه دونه قناری»، «ماست جغدی»، «بگرد و پیدا کن»، «چی‌بود؟ چی‌شد؟ یه جبه قند» و «توپ سوراخ» دیگر عناوین این شماره ماهنامه قلک است.

همچنین بر اساس این گزارش، مدیریت هنری ماهنامه قلک برعهده روشنک فتحی و طراح جلد این شماره مهناز سلیمان‌نژاد است. نویسندگان و شاعران قلک ۲۶ را کیومرث شریف‌مقدم، زهرا موسوی، شیدا میرزایی، منصوره عرب‌سرخی، شهرام شفیعی، شهلا شهبازی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، ناصر کشاورز، سمیرا رستگارپور و علی‌اکبر زین‌العابدین تشکیل می‌دهند.

تصویرگران و عکاسانی که در این شماره ماهنامه قلک همکاری داشته‌اند، عبارتند از: الهه بهین، الهه طاهریان، نینا تقی‌زاده، سارا طبیب‌زاده، مریم طباطبایی، سید میثم موسوی، نیلوفر میرمحمدی، سام سلماسی، فرهاد سلیمانی، آرتمیس حبیبی‌آزاد، شهرام شیرزادی، مرتضی رخصت‌پناه و روشنک فتحی.

شماره جدید ماهنامه قلک به مدیرمسئولی امیر لعلی و سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین، در ۳۶ صفحه رنگی گلاسه با قیمت ۶۰۰۰ تومان، اول هر ماه در کیوسک‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، شهرکتاب‌ها و برخی مراکز فرهنگی توزیع شده است.