شهرداری گرگان با شکست به استقبال شهرآورد رفت/ دومین غیبت سرمربی

شهرداری گرگان با شکست به استقبال شهرآورد رفت/ دومین غیبت سرمربی

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر جمعه تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم ت

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر جمعه تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم تهرانی به پایان رسید.

این بازی که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد در پایان با نتیجه ۷۷ بر ۶۲ به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا شکستی دیگر در کارنامه تیم شهرداری گرگان رقم بخورد.

مهرام کوارترهای اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۱۵، ۱۹ بر ۱۴ و ۲۶ بر ۱۶ پیروز شد و گرگان تنها کوارتر سوم را به نتیجه ۱۷ بر ۱۴ برنده از زمین خارج شد.

حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و مصطفی شریعتی قضاوت بازی را برعهده داشتند و محمود حاجی اسماعیلی ناظر و حمید کیان ارثی نماینده فدراسیون در این بازی بودند.

ساعد کریمی که در غیاب سید زمان حسینی هدایت تیم شهرداری را برعهده داشت، تیمش را با ترکیب ابتدایی محمد شهریان، عدنان دورقی، ساسون آبرامیان، پوریا غنودی و مسعود سلیمانی به میدان فرستاد و در آن سو شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب حامد حسین زاده، نوید رضائی فر، وحید دلیرزهان، محمد یوسف وند و کیوان ریاعی وارد زمین شدند.

مسعود سلیمانی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود و در تیم مهرام نیز نوید رضائی فر با کسب ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز را کسب کرد.

سید زمان حسینی سرمربی تیم شهرداری برای دومین بازی پیاپی در کنار تیمش حضور نداشت تا شایعه کناره گیری وی قوت بگیرد. البته مسئولان باشگاه اعلام کرده اند حسینی به «مرخصی» رفته و از فردا کارش را ادامه خواهد داد.

حسینی پس از شکست خانگی مقابل شهرداری تبریز حرف های تندی را علیه شورای شهر و رفتار برخی تماشاگران به زبان آورد و موجب خشم آنها شد، به طوری که تماشاگران خواستار برکناری سرمربی شهرداری شدند.

تیم یس آل دیگر نماینده بسکتبال گرگان نیز امروز در تهران با نتیجه ۸۳ بر ۷۱ مغلوب دانشگاه آزاد شد تا هر دو نماینده بسکتبال گرگان با شکست در ایستگاه هشتم به استقبال شهرآورد بروند.

در آخرین بازی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر، تیم های شهرداری و یس آل عصر دوشنبه ۲۲ آبان ماه به مصاف هم خواهند رفت.