مراقب تاکتیک های تیم صنعت نفت هستیم

مراقب تاکتیک های تیم صنعت نفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری ظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: حسین مهربان و مهرداد کفشگری دو بازیکن مصدوم ما برای ب

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری ظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: حسین مهربان و مهرداد کفشگری دو بازیکن مصدوم ما برای بازی فردا هستند و امیدواریم بعد از هفته ششم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه به غیر از دو هفته نخست لیگ همواره با مصدومیت ها گسترده همراه بودیم، افزود: وقتی تعطیلات میان لیگ به وجود می آید باید دوباره بدنسازی کرد و برخی از مصدومیت ها به دلیل برخوردها در زمین است، برای نمونه حمزه خذیراوی در برخوردی که در بازی تیم اراک داشت به شدت مصدوم شد و نزدیک بود رباطش پاره شود.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: از شش بازی لیگ تا اینجا فقط دو بار میزبان بودیم و نکته جالب اینجاست که بازی های ما در زمین حریف در روزهای تعطیل برگزار می‌شود اما بازی ها ما در مشهد در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در بازی های اخیر اسیر بدشانسی بودیم و حتی در بازی با فولاد بازی خوبی انجام دادیم اما روی یک اشتباه پنالتی دادیم و بازی را واگذار کردیم.

مهاجری خاطر نشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان تا این هفته بازی های خوبی انجام داده و نتایج مناسبی کرده است و باید مراقب تاکتیک های این تیم باشیم اما در نهایت امیدواریم با کمک هوادارن و آنالیزی که روی این تیم انجام داده ایم پیروز شویم.