میرزایی: آقای گل دیدارهای دوستانه بودم و جواب اعتماد کادرفنی را دادم/استفاده از جوان‌ها در ترکیب سپاهان دل شیر می‌خواست

میرزایی: آقای گل دیدارهای دوستانه بودم و جواب اعتماد کادرفنی را دادم/استفاده از جوان‌ها در ترکیب سپاهان دل شیر می‌خواست

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار روز گذشته تیمش با ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر به 3 امتیاز مان رسیدی
رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار روز گذشته تیمش با ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر به 3 امتیاز مان رسیدیم. ما به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم که این مهم در این دیدار برای ما محقق شد.

وی در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان امسال پوست انداخته و ویسی با جوان کردن تیم، هزینه ها را هم پایین آورده است. در این شرایط نیز بازی دادن به جوانان دل و جرات می خواست چرا که هفته قبل هم سپاهان نتیجه نگرفته بود و دل شیر می خواست که مربی در این دیدار از 5 بازیکن زیر 21 سال استفاده کند که ویسی این کار را کرد. با همه این اوصاف مطمئنم سپاهان به روزهای خوب خودش بازمی گردد.

میرزایی در مورد اینکه به نظر می رسد با گلزنی در دیدار با ماشین سازی به جایگاه ثابتی در سپاهان رسیده است، گفت: این موضوع مشخص نیست. سپاهان چندین مهاجمم دارد و باید تلاش بیشتری کرد. نباید با یک گل مغرور شد و همه چیز را تمام شده دانست.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه آیا ویسی می تواند روند خوب سپاهان را حفظ کند، گفت: صد در صد مطمئن باشید این اتفاق می افتد. او سال گذشته سرمربی قهرمان لیگ برتر بود و امسال هم می تواند سپاهان را در جایگاه خوبی قرار دهد.

وی در مورد گلزنی اش گفت: من در بازی های دوستانه سپاهان در این مدت تعطیلات لیگ گل های زیادی زدم و به نوعی آقای گل دیدارهای سپاهان بودم! خدا را شکر در بازی دیشب نیز کادر فنی به من اعتماد کرد و من هم جواب این اعتماد را دادم.

میرزایی در مورد اینکه توانست با گذشتن از سد آندرانیک تیموریان برای سپاهن گلزنی کند، گفت: در هر صورت آندو بزرگ ماست.

وی در پایان در مورد اینکه تا چه اندازه به حضور در تیم ملی فکر می کند، تصریح کرد: کی روش نشان داده نگاه ویژه ای به جوانان دارد و من نیز دوست دارم روزی لباس تیم ملی را بپوشم. انشاءالله که روند خوبم را حفظ کنم تا کادر فنی تیم ملی به من اطمینان کرده و به این تیم دعوت شوم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/UFZCCL