نشست «مواجهه تربیتی امام موسی صدر با جوانان» برگزار می‌شود

نشست «مواجهه تربیتی امام موسی صدر با جوانان» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سی و سومین نشست ماهانه «اندیشه و عمل» با سخنرانی حجت الاسلام مسعود آذربایجانی برپا می شود. این نشست چهارشنبه سوم
به گزارش خبرگزاری فارس، سی و سومین نشست ماهانه «اندیشه و عمل» با سخنرانی حجت الاسلام مسعود آذربایجانی برپا می شود.

این نشست چهارشنبه سوم شهریور از ساعت 17 تا 19 در مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجدالرضا، پلاک 10، واحد 2 برگزار می شود.

براساس این گزارش، مسعود آذربایجانی متولد 1342 در اصفهان است که رشته الکترونیک را در دانشگاه صنعتی اصفهان خواند و به طور همزمان در حوزه علمیه اصفهان مشغول فراگیری دروس طلبگی شد. آذربایجانی پس از هجرت به قم، دروس سطح عالی (رسائل، مکاسب و کفایه) را به پایان رساند و از دروس خارج فقه و اصول اساتید برجسته حوزه قم نیز بهره مند شد.

او دوره کامل اصول فقه را نزد آیت الله سید علی محقق، تفسیر را نزد آیت الله عبدالله جوادی آملی و اسفار را در محضر آیت الله حسن حسن زاده آملی تلمذ کرد.

حجت الاسلام آذربایجانی، سال 1379 در مقطع دکتری رشته کلام جدید (فلسفه دین) تربیت مدرس قم پذیرفته شد و در زمینه روانشناسی دین به تحقیق و پژوهش پرداخت و در حال حاضر مهم ترین حوزه تخصصی او روان شناسی دین، اخلاق اسلامی و فلسفه دین است.

«روان شناسی دین از دیدگاه ویلیام جیمز»، «درآمدی بر روان شناسی دین» و «روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی» از تالیفات آذربایجانی است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JLANMR