خریداران روز «هدیه» با فروشگاه‌های بدون تخفیف روبرو شدند

خریداران روز «هدیه» با فروشگاه‌های بدون تخفیف روبرو شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، مردم درحالی که زیر چشمان آنها از بیخوابی سیاه شده بود و لیوان‌های قهوه در دست داشتند در مقابل یک فروشگاه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، مردم درحالی که زیر چشمان آنها از بیخوابی سیاه شده بود و لیوان‌های قهوه در دست داشتند در مقابل یک فروشگاه بزرگ در پیت‌استریت سیدنی از پیش از طلوع آفتاب صفی را تشکیل دادند که تا قبل از باز شدن درهای فروشگاه طول آن به ۲۰۰ متر می‌رسید.

اما وقتی که بالاخره درهای فروشگاه در ساعت ۸ صبح امروز باز شد، خریداران مشتاق به داخل آن هجوم بردند و تازه متوجه شدند که هیچ تخفیفی ارائه نشده است.

اما این هم نتوانست باعث پراکنده شدن خریداران شود و مردم همچنان برای این که این رسم خرید را به جا بیاورند در صف‌ها باقی ماندند.

در جاهای دیگر شهر در مقابل فروشگاه‌های بزرگی که تخفیف‌های ۵۰ درصدی ارائه کرده‌اند، اولین خریداران مشتاق از ساعت ۹ شب در عید کریسمس برای روز بعد صف تشکیل داده‌اند. آنها می‌گویند تمام این بخشی از لذت این سنت را تشکیل می‌دهد.

«من از ساعت ۳:۴۵ دقیقه صبح اینجا رسیدم که البته کمی دیر است. این رسم روز کادوهای ماست و ما پنج سال است که در چنین روزی به اینجا می‌آییم و من بسیار برای خرید هیجان‌زده هستم.»

انتظار می‌رود در روز کادوها خرده‌فروشان حدود ۲.۳ میلیون دلار در استرالیا بفروشند و در ۳ هفته بعد از آن فروش خود را به ۱۸ میلیارد دلار برسانند.

این فرصتی طلایی برای خرده‌فروشان است که در مقابل خرید آنلاین وضعیت خود را بهتر کنند به ویژه در وضعیتی که از ماه قبل با ورود آمازون به استرالیا کار برای خرده‌فروشان واقعی سخت‌تر شده است.

رییس اتحادیه خرده‌فروشان استرالیا، راسل زیمرمن، گفت که در سیدنی و ملبورن با تجمع خریداران روبرو هستیم.