وقفه های لیگ برتر به نفع ما نیست/ جدی نبودن مصدومیت خنیفر

وقفه های لیگ برتر به نفع ما نیست/ جدی نبودن مصدومیت خنیفر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: وقفه هایی که در

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: وقفه هایی که در لیگ برتر باشگاه های کشور انجام می شود به هیچ وجه به نفع تیم ما که در اوج آمادگی بود، نیست و این بازی متاثر از این وقفه ها به سود ما تمام نشد. به نظر من هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند به گونه ای که بازی اغلب در میانه میدان دنبال شد.

وی افزود: حتی با وجود داشتن بازی های تدارکاتی نیز نمی توان تیم را در شرایط مسابقه حفظ کرد زیرا مسابقه رسمی با تدارکاتی فرق فراوانی دارد. آیا کیفیت تیم های هم استانی ما در لیگ های استانی کیفیت بازی ملوان را دارند؟ باید قبول کرد که بازی با تیم های استانی نمی تواند آمادگی ما را حفظ کند.

ویسی با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: شرایط چمن ورزشگاه برای این بازی خوب نبود و این مسئله روی کیفت بازی بازیکنان ما تاثیر منفی گذاشته بود. شاید همین مسئله هم باعث شد که موقعیت های چندانی روی دروازه ها خلق نشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در مورد غیب عبدالهادی خنیفر کاپیتان این تیم در این بازی اظهار کرد: شاید نبود هادی به ما لطمه نزد ولی وجود او، کمک زیادی به ما می کند زیرا این بازیکن، کاپیتان تیم است و می تواند از نظر روحی کمک فراوانی به استقلال خوزستان بکند.

ویسی ادامه داد: خنیفر در این بازی به علت مصدومیت غیب داشت ولی خوشبختانه مشکل او حاد نیست زیرا رباط وی دچار کشیدگی شده و پاره نشده است به همین دلیل می تواند به زودی آماده بازی کردن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.