پوشش 32 درصدی دانش‌آموزان در هنرستان‌ها

پوشش 32 درصدی دانش‌آموزان در هنرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی زرافشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 13 میلیون دانش آموزی که سال تحصیلی وارد مدارس سراسر کشور شدند 7
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی زرافشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 13 میلیون دانش آموزی که سال تحصیلی وارد مدارس سراسر کشور شدند 7 میلیون و 500 هزار نفر در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام 3 میلیون و 50 هزار نفر در دوره اول متوسطه اضافه کرد: 2 میلیون و 200 هزار نفر در دوره دوم متوسطه نیز ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اطلاعات 12 میلیون و 800 هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت شده است، اضافه کرد: با توجه به تغییر پایه دهم، موضوع هدایت تحصیلی و انتخاب رشته در این پایه، ثبت نام دوره متوسطه در سامانه سناد دیرتر آغاز شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اطلاعات 200 هزار نفر هنوز در سامانه سناد ثبت نشده است گفت: ثبت نام 97 درصد دانش آموزان قطعی شده است.

زرافشان با اشاره به اینکه ثبت نام 30 هزار نفر باقی مانده در دوره اول است، خاطرنشان کرد: 150 هزار نفر نیز در دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت شود.

وی با اشاره به تلاش برای پوشش 40 درصدی دانش آموزان در هنرستان ها تصریح کرد: تاکنون اطلاعات 32 درصد دانش آموزان در سامانه ثبت شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش های فنی و مهارتی جایگاه خود را در نظام آموزش و پرورش کشور باز کرده است.

انتهای پیام/73009/ح20

http://fna.ir/N8JT62