کنگره عمران و معماری برگزار می شود

کنگره عمران و معماری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنگره سالانه بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران ،

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنگره سالانه بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور در تاریخ ۵ الی ۷ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دایر خواهد شد.

پیش بینی شده بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران حضور بیابند.

مهلت ارسال مقالات به این کنگره تا ۹ آذر ماه است. همچنین این کنگره همانند دوره های گذشته در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.

این کنگره همه ساله با شعار «توسعه شهری راهی به سوی توسعه آینده» فرصتی برای صاحبنظران،متخصصان واندیشمندان درحوزه معماری، سازه و توسعه شهری فراهم می آورد.

همچنین محورهای اصلی کنگره مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ،مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران، مدیریت جهانگردی و توسعه پایدار شهری ، مدیریت ، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه هستند.

برای ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی به www.۵icsau.com مراجعه کنند.