یس آل درشهرآوردگرگان برتر ازشهرداری بود/نیم فصل دوم جبران می کنیم

یس آل درشهرآوردگرگان برتر ازشهرداری بود/نیم فصل دوم جبران می کنیم

عدنان دورقی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل تیم یس آل، اظهار کرد: بازی شهرآورد حساسیت بالایی دارد، هر دوتیم برای کس

عدنان دورقی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل تیم یس آل، اظهار کرد: بازی شهرآورد حساسیت بالایی دارد، هر دوتیم برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند و این موضوع بازی را برای هر دوتیم دشوار کرده بود.

دورقی با بیان اینکه تیم یس آل بهتر از ما بازی کرد، گفت: ما همانند بازی های گذشته نبودیم و ضعیف ظاهر شدیم. اشتباهات بسیاری در دفاع داشتیم و گل های عقب افتاده را نتوانستیم جبران کنیم.

وی با تبریک پیروزی تیم یس آل در شهرآورد گرگان، بیان کرد: تیم یس آل باانگیزه بازی می کرد و بازیکنان خارجی این تیم هم فوق العاده بودند.

این بازیکن تیم شهرداری گرگان در مورد فضای حاکم بر سالن و تشویق شدن هر دوتیم گفت: تماشاگران بسکتبال گرگان همواره از بازی ها به خوبی استقبال می کنند و به نظرم در دنیا بی نظیر هستند.

دورقی ادامه داد: امروز هم شاهد بودیم که هردوتیم شهرشان را حمایت کردند و از آنها تشکر می کنم.

وی درباره پایان نیم فصل اول لیگ بدون پیروزی برای شهرداری اظهار کرد: همه بازی ها دشوار بود اما در چند بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم و می توانستیم نتیجه بگیریم اما لحظات آخر نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم با تمرین بیشتر ضعف هایمان را برطرف کنیم و نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال تیم یس آل با نتیجه ۷۰ بر ۵۸ نخستین شهرآورد گرگان را از تیم شهرداری برد.