۳جنایت به خونخواهی مرگ پسر

۳جنایت به خونخواهی مرگ پسر

حادثه > داخلی - مردی که در جریان تصادف، پسر خود را از دست داده بود وقتی فهمید که عاملان این تصادف مرگبار از زندان آزاد ‌شده
حادثه > داخلی - مردی که در جریان تصادف، پسر خود را از دست داده بود وقتی فهمید که عاملان این تصادف مرگبار از زندان آزاد ‌شده‌اند تصمیم به انتقامجویی گرفت.

او پس از اينكه 3عضو يك خانواده را به گلوله بست، از كرمان گريخت و زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفت تا اينكه هنگام ديدن خانواده‌اش به دام پليس افتاد.3سال پيش تصادف مرگباري در شهرستان رودبار استان كرمان رخ داد كه در جريان آن، پسر جواني جانش را از دست داد. مقصران اين تصادف 3پسر جوان از اعضاي يك خانواده بودند كه با شكايت پدر متوفي دستگير شدند و به زندان افتادند.

درحالي‌كه پدر قرباني معتقد بود مقصران اين حادثه بايد به سختي مجازات شوند، دادگاه حكم به زنداني شدن آنها داد و پس از پايان دوره محكوميت، هر 3‌جوان از زندان آزاد شدند. پدر قرباني كه تصور مي‌كرد مقصران مرگ پسرش بايد قصاص شوند، وقتي خبر آزادي آنها را شنيد عصباني شد و تصميم گرفت انتقام بگيرد. او پس از تهيه يك قبضه سلاح كلاشنيكف به كمين فرصتي مناسب براي اجراي نقشه‌اش نشست و يك روز كه هر 3 پسر جوان همراه هم بودند، راه آنها را سد كرد و هر 3 جوان را به گلوله بست و به قتل رساند.

مرد ميانسال پس از جنايت از استان كرمان گريخت و زندگي مخفيانه‌اي را در پيش گرفت. اين در حالي بود كه همزمان با وقوع جنايت تيمي از كارآگاهان براي شناسايي و دستگيري قاتل وارد عمل شدند. طولي نكشيد كه مأموران با بررسي‌ سرنخ‌هاي به‌جا مانده، عامل جنايت را شناسايي كردند و جست‌وجو براي دستگيري او شروع شد.

درحالي‌كه تحقيقات براي به دام انداختن قاتل ادامه داشت، اين مرد با هويت جعلي راهي استان هرمزگان شد و به‌عنوان كارگر، شروع به‌كار كرد. او پس از مدتي زندگي در اين استان، وقتي فهميد كه پليس و خانواده مقتولان سرنخ‌هايي از او به‌دست آورده‌اند، آنجا را ترك كرد و به سيستان و بلوچستان گريخت.

سال‌ها از اين ماجرا گذشت و عامل جنايت همچنان فراري بود تا اينكه مدتي قبل كارآگاهان پليس به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد متهم فراري قصد دارد براي ديدن خانواده‌اش كه در كهنوج زندگي مي‌كردند به آنجا برود. به اين ترتيب محل زندگي آنها تحت نظر قرار گرفت و روز دوشنبه، درحالي‌كه مرد جنايتكار قصد ورود به آنجا را داشت در محاصره پليس قرار گرفت و دستگير شد. رئيس پليس استان كرمان، با بيان اين خبر گفت: متهم پس از دستگيري به 3جنايت با انگيزه انتقامجويي اعتراف كرد و پس از انتقال به محل حادثه، صحنه‌ قتل‌ها را بازسازي كرد. سرهنگ بني‌اسدي‌فر افزود: با انتقال متهم به زندان، تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.