«همایش ملی اربعین» میزبان نخبگان و دانشگاهیان می‌شود

«همایش ملی اربعین» میزبان نخبگان و دانشگاهیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید یامین‌پور رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری با اشاره به برگزاری «همایش ملی اربعین» اظهار کرد: این همایش یک روزه،
به گزارش خبرگزاری فارس، وحید یامین‌پور رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری با اشاره به برگزاری «همایش ملی اربعین» اظهار کرد: این همایش یک روزه، چهارشنبه 20 آبان ماه با حضور جمعی از نخبگان و دانشگاهیان کشور در حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش ظرفیت‌های فرهنگی و تمدنی اربعین حسینی در دو پنل تخصصی و چند سخنرانی توسط متفکرین و صاحب‌نظرانی همچون آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حسین کچویان جامعه‌شناس ایرانی و عضو هیئت علمی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران، علیرضا شجاعی‌زند، ابراهیم فیاض، حجت الاسلام احمد رهدار، حجت الاسلام علیرضا پیروزمند و برخی دیگر از اساتید تشریح و تبیین می‌شود.

یامین‌پور همچنین گفت: در همایش ملی اربعین از کتاب «ظرفیت‌های فرهنگی و تمدنی اربعین» رونمایی می‌شود. این محصول از تولیدات پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/ج