احمدی: اولویتم حضور در اردوی تیم ملی کاراته است/ انصراف خود را به فدراسیون انگلیس اعلام کردم

احمدی: اولویتم حضور در اردوی تیم ملی کاراته است/ انصراف خود را به فدراسیون انگلیس اعلام کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید احمدی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی آلمان که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، از سوی سرمربی تیم ملی ا
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید احمدی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی آلمان که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، از سوی سرمربی تیم ملی انگلیس و فدراسیون این کشور برای حضور در سمینار آموزشی کاراته به انگلیس دعوت شد.

مسئولان فدراسیون کاراته انگلیس با ارسال دعوت‌ نامه‌ای به احمدی از او برای برگزاری سمینار آموزشی و حضور در بیست‌ امین دوره مسابقات بین المللی انگلیس دعوت کردند.

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوی تیم ملی کاراته، اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی دقیقی که کادرفنی تیم ملی دارد، اردوها به صورت منظم و دقیق پیگیری می‌شود و همه شرایط در اردوها ایده‌آل است. امیدوارم که این روند تا مسابقات جهانی ادامه داشته باشد و مزد زحماتمان را در اتریش بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا برای حضور در سمینار آموزشی انگلیس به جمع بندی نهایی رسیدی یا خیر گفت: برای حضور در سمینار آموزشی انگلیس با کادرفنی صحبت کردم و آنها نیز تمایل نداشتند که از اردوها دور باشم و به همین دلیل از حضور در این سمینار آموزشی انصراف دادم.

عضو تیم ملی کاراته در پایان، خاطر نشان کرد: حضور در اردوهای تیم ملی کاراته برایم در اولویت است و به همین دلیل عدم حضورم در این سمینار را به مسئولان فدراسیون انگلیس اطلاع دادم. ضمن تشکر و قدردانی از نگاه مثبتی که آنها به کاراته‌کاهای ایرانی دارند باید در اردوها حضور داشته باشم و احتمالا پس از پایان مسابقات جهانی اتریش برای حضور در کلاس‌های آموزشی راهی انگلیس خواهم شد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/OGC22Y