حذف نوری، سجادی فر و صفویه/ یک پیروزی برای محجوب

حذف نوری، سجادی فر و صفویه/ یک پیروزی برای محجوب

به گزارش خبرنگار مهر، در ادمه این مسابقات که با حضور ۳۱۷ جودوکار از ۵۰ کشور به میزبانی ترکیه در شهر آنتالیا جریان دارد، امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه جو

به گزارش خبرنگار مهر، در ادمه این مسابقات که با حضور ۳۱۷ جودوکار از ۵۰ کشور به میزبانی ترکیه در شهر آنتالیا جریان دارد، امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه جودوکاران اوزان۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که از میان چهار نماینده ایران تنها جواد محجوب در جدول باقی مانده است.

در وزن ۹۰- کیلوگرم وحید نوری همان دور نخست نتیجه را به «گوستاوو آسیس» از برزیل واگذار کرد و حذف شد. رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در مبارزه اول برابر «دنیلو پاندیچ» از مونته نگرو بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. حمیدرضا سجادی فرد دیگر جودوکار کشورمان در این وزن ابتدا «ماتج هاجاس» از اسلواکی را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و در ادامه مقابل «آرمنتورس» از یونان با ضربه فنی باخت و حذف شد.

اما در جدول سنگین وزن ها جواد محجوب بعد از یک دور استراحت، «بکمراد التبایف» از ازبکستان را در ۵۶ ثانیه ضربه فنی کرد. وی دور سوم باید با «اندی گراند» از کوبا مبارزه کند. این کوبایی در مبارزه نخست خود «نادین توشین بایار» دارنده مدالهای طلا و نقره المپیک را شکست داده بود.

تیم کشورمان در این مسابقات با ۹ جودوکار شرکت کرده که علی قلی پور، قاسم نوری زاده، علیرضا خجسته و سعید ملایی هم روزهای قبل با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. محمد محمدی بریمانلو به کسب نشان برنز، تنها مدال ایران در این مسابقات را تا کنون کسب کرده است.

این دوره از رقابتها عصر امروز به پایان می رسد.