خرید کتاب با کارتخوان های نمایشگاه کتاب از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

خرید کتاب با کارتخوان های نمایشگاه کتاب از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تاب تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام کرد: فروش کتاب در نمایشگاه ا

امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تاب تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام کرد: فروش کتاب در نمایشگاه امسال و تنها با استفاده از دستگاه های پوز بانک عامل نمایشگاه از رقم ۳۰ میلیارد تومان گذشت.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان خرید کتاب با سایر کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب و همچنین خرید های نقدی فراهم است، تخمین زده می شود به همین میزان (۳۰ میلیارد تومان) خرید کتاب از این طرق انجام شده باشد فلذا تخمین های ما این است که آمار فروش کتاب در نمایشگاه امسال تا روز ششم از ۶۰ میلیارد تومان عبور کرده باشد.

به گفته این مقام مسئول نمایشگاه کتاب، این میزان فروش کتاب ۱۵ تا ۲۰ درصد بالاتر از رقم فروش کتاب در نمایشگاه بیست و هشتم تا همین روز است.

شهرام نیا اضافه کرد: با برطرف شدن برخی مشکلات زیر ساختی در حوزه های تبلیغات اکنون نمایشگاه نظم خود را یافته است و مسائلی از قبیل قطع برق هم دیگر گزارش نشده است.

وی همچنین با اشاره به نظرسنجی های پیمایشی و میدانی صورت گرفته در نقاط مختلف نماشگاه کتاب تهران از رضایت مندی ۸۰ درصد مردم از نمایشگاه خبر داد.