رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت آسیاتک، اعلام کرد: این شرکت جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان می باشد، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی می نماید رضایت مشترکین خود را فراهم نماید.

در همین راستا و با بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از الگوهای برتر جهانی و با وجود پوشش سراسری و گسترده شرکت در کشور و با در نظر گرفتن جامعه آماری بالاتری از لحاظ تعداد مشتریان خود نسبت به متوسط شرکتهای مشابه، در  شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، موفق به اخذ 100 درصدی رضایت مشتریان خود شده است.

البته آسیاتک اعتقاد دارد این پایان راه نیست و همواره تلاش خود را برای از بین بردن ریشه و علل مشکلات احتمالی می نماید تا انشاا...  اصلا شکایتی بوجود نیامده و مشترکین بهترین و مطلوبترین سرویس ممکن را دریافت نمایند.

انتهای پیام