روایت جورجینا نامزد رونالدو از تجربه زندگی در عربستان سعودی

روایت جورجینا نامزد رونالدو از تجربه زندگی در عربستان سعودی

به گزارش همشهری آنلاین،‌بیش از یک سال از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر می‌گذرد و جدا از تغییرات داخل زمین بازی و سازگاری در لیگ داخلی جدید، فوق‌ست

به گزارش همشهری آنلاین،‌بیش از یک سال از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر می‌گذرد و جدا از تغییرات داخل زمین بازی و سازگاری در لیگ داخلی جدید، فوق‌ستاره پرتغالی و خانواده‌اش باید با فرهنگ و شیوه جدیدی از زندگی سازگار می‌شدند. جورجینا رودریگس اما می‌گوید که سازگاری آنها با شرایط جدید نسبتاً خوب بوده و با همه چیز کنار آمده‌اند.

به گزارش اسنشالی اسپورت، جورجینا در گفت‌وگو با عدنان الکاتب برای مجله عربی هیا، در پاسخ به این سوال که زندگی‌اش در عربستان تا به الان چگونه سپری شده، اذعان داشت که با استقبال گرم همه مردم در این کشور زیبا مواجه شده ولی چالش‌هایی نیز داشتند.

او گفت: «اعتراف می‌کنم که مهاجرت به یک کشور جدید، یک زبان دیگر و یک شیوه زندگی متفاوت همیشه دشوار است، اما تجربه کشف عربستان سعودی تاکنون شگفت‌انگیز بوده است. من ریاض و مردم آن را دوست دارم و عشق صمیمانه آنها را به کریستیانو، خانواده‌ام و شخص خودم احساس می‌کنم و با گذشت روزها نسبت به آن مطمئن‌تر می‌شوم.» او همچنین در مورد سازگاری با فرهنگ عربستان سعودی افزود: «از زمان ورودم این فرهنگ کاملاً با اصول و ارزش‌های من همسو بوده است.»