روز به روز بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود خواهیم افزود

روز به روز بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود خواهیم افزود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشا
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به دلایل تحمیل جنگ 8 ساله به جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب، اظهار داشت: تحمیل این جنگ یک علت اصلی داشت و یکسری علت تشدید کننده و تسریع کننده.

وی افزود: علت اصلی تحمیل این جنگ ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی با ماهیت الهام بخشی و الگوسازی و آرمان گرایی و عدم اطاعت از طاغوت و با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسید و نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار با پیروزی انقلاب اسلامی تقریباً تمام الگوها و برنامه های تمامیت خواهانه خود را نقش بر آب دید و لذا این دو قطب مثل همیشه رویارویی حق و باطل روبه روی هم قرار گرفتند. این علت اصلی تحمیل جنگ 8 ساله به جمهوری اسلامی ایران بود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: اما یک علت تسریع کننده جنگ 8 ساله علیه جمهوری اسلامی ایران این بود که اردوی استکبار با برآورد غلط، انقلاب اسلامی ایران را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرد و با این محاسبه به واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام، جنگ را علیه ملت ایران آغاز کرد. به شهادت تاریخ نظام وحشی سلطه وقتی ملتی را فاقد قدرت دفاعی ببیند، بر اثر طبیعت متجاوز خود به او حمله خواهد کرد، دزد وقتی خانه ای را بدون دفاع و بدون حصار و دیوار و مانع ببیند، به حریم آن خانه و خانواده و ناموس وارد خواهد شد و به ارزشمند ترین دارایی ها دست درازی خواهد کرد.

وی افزود: امروز دشمنان ما دزدترین راهزنان عالم هستند و به همین دلیل مدام به دنبال تضعیف قدرت دفاعی و توقف رشد قدرت دفاعی ما هستند ولی ما علیرغم میل آنها مبتنی بر جهاد کبیر با عدم تبعیت از دشمن روز به روز بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود خواهیم افزود.

ادامه دارد ...

http://fna.ir/VSMR4R