سقوط مرد جوان در چاه ۳۰ متری/فرد مصدوم تحویل اورژآنس شد

سقوط مرد جوان در چاه ۳۰ متری/فرد مصدوم تحویل اورژآنس شد

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط مرد جوان در چاه ۳۰ متری گفت: ساعت ۸:۰۶ شاهد تماس مردمی با سامانه آتش نشانی بود که این تماس ها

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط مرد جوان در چاه ۳۰ متری گفت: ساعت ۸:۰۶ شاهد تماس مردمی با سامانه آتش نشانی بود که این تماس ها حاکی از حادثه گرفتار شدن یک فرد در چاهی در منطقه خاوران بود.

وی افزود: با اعلام این گزارش، گروه نجات شماره ۲ بلافاصله به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی، یک طبقه و متروکه بود و داخل یکی از اتاق ها چاهی سی متری حفر شده بود که احتمالا برای آزمایش خاک ایجاد شده بود.

ملکی افزود: همسایه ها از داخل این منزل متروکه صدای مستمر ناله فردی را شنیده بودند و با ما تماس گرفته بودند؛ ما نیز با حضور در این منزل متوجه شدیم که فردی داخل چاه سقوط کرده است.

وی توضیح داد: یکی از آتش نشانان با ایمن سازی های لازم وارد چاه شد و مشاهده کرد که فردی ۳۵ ساله که از ناحیه کمر و پاها دچار مصدومیت شده بود داخل چاه سقوط کرده است.

ملکی گفت: با ایمن سازی شرایط فرد مصدوم به خارج چاه منتقل و تحویل اورژانس شد و در پایان هم محل برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل شد.

وی گفت: این عملیات در ساعت ۹:۴۵ پایان یافت.