سلمان خان یک بازی  رایانه ای وارد بازار کرد

سلمان خان یک بازی رایانه ای وارد بازار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، بازی «سلمان خان بودن: بازی رسمی» ساخته سلمان خان وارد بازار شد. این بازیگر مشهور بالیوود و جهان با اعلا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، بازی «سلمان خان بودن: بازی رسمی» ساخته سلمان خان وارد بازار شد.

این بازیگر مشهور بالیوود و جهان با اعلام انتشار رسمی این بازی در یک ویدیوی ۴۵ ثانیه ای در توییتر، خبر قابل دسترس بودن آن را به اطلاع هوادارنش رساند. او نوشت: «بازی رسمی من با عنوان «سلمان بودن» حالا وارد بازار شده است.

این ویدیو با صدا و تصویر این بازیگر ۵۰ ساله منتشر شده است.

این ویدیو نگاهی کوتاه به جلوه‌های تصویری و ظاهر کلی بازی می‌اندازد. ستاره فیلم «دابانگی» همچنین هواداران را به سه شخصیت یا آواتار از خودش که در بازی قرار داده شده‌اند معرفی می‌کند. او می‌گوید: «بگذارید شما را با بازی اکشن خودم آشنا کنم. در افسانه‌ها آمده که در این سیاره، همه ما هفت نفر داریم که از نظر ظاهری شباهت زیادی به ما دارند. حالا ما درباره هفت نفر مطمئن نیستیم، اما سه تای آن ها را پیدا کردیم. زندگی آن‌ها بسیار متفاوت است، اما هدف زندگی‌شان دقیقا یکی است.»

او ادامه داد: «بیایید با چولبول پاندی (شخصیت اول) آشنا شوید. هدف او از بین بردن بی‌عدالتی در دنیاست. تایگر (شخصیت دوم) می‌خواهد تروریسم را از میان ببرد، آن هم برای همیشه. پرِم (شخصیت سوم) هم می‌خواهد تمام کثیفی های دنیا را پاک کند.»

هر سه شخصیت با الهام گرفتن از شخصیت‌هایی که سلمان نقش آن‌ها را روی پرده سینما بازی کرده ساخته شده اند. کاربران اندرویید و آی‌اواس می‌توانند از این بازی استفاده کنند.

سلمان خان چندی پیش با فیلم «سلطان» اولین فیلم ورزشی خود را تجربه کرد. این بازیگر مشهور بالیوود در این فیلم در نقش کشتی‌گیری به نام سلطان علی خان جلوی دوربین رفته است.

سلمان خان بازیگر هندی، در بیش از ۸۰ فیلم هندی بازی کرده و از سال ۱۹۸۸ که به سینما قدم گذاشت، به یکی از بازیگران برجسته و موفق، در تاریخ سینمای هند تبدیل شد. هشت فیلم از فیلم‌هایی که او در آنها ایفای نقش کرده، درآمد ناخالصی در حدود بیش از ۱۰۰ کرور (۱۸٫۲میلیون دلار آمریکا) در هند به دست آورد.