مسابقات شطرنج دانش آموزی به مناسبت ۱۳ آبان برگزار می‌شود

مسابقات شطرنج دانش آموزی به مناسبت ۱۳ آبان برگزار می‌شود

علیرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج دانش آموزی اظهار داشت: براساس رایزنی‌های انجام شده با مدیر کل آموزش و پرورش اس

علیرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج دانش آموزی اظهار داشت: براساس رایزنی‌های انجام شده با مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان مسابقات شطرنج دانش آموزی بین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

وی افزود: فرم ثبت نام این مسابقات از طریق مدارس بین دانش آموزان توزیع خواهد شد و دانش آموزان با تکمیل این فرم در این مسابقات سراسری دانش آموزی شرکت می کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: فرم ثبت نام دانش آموزان تا پایان وقت اداری فردا سه شنبه توزیع و دانش آموزانی که موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند تا فردا ساعت ۲۰ با حضور در خانه شطرنج ثبت نام کنند.

بابایی عنوان کرد: مسابقات شطرنج دانش آموزی در هفت دور به روش سوئیسی از بعد از ظهر چهارشنبه هم زمان با روز دانش آموز آغاز خواهد شد و تا جمعه ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت مربیگری شطرنج استان همدان افزایش پیدا کرده است، گفت: نسبت به سال گذشته ۲۳ مربی جدید آموزش و در ماه های پایانی سال گذشته چند دوره کلاس های مربیگری و داوری برگزار شد و از این نظر محدودیت وجود ندارد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان یادآور شد: شطرنج استان همدان روز به روز شاهد چهره‌های جدید در سطح‌ قهرمانی خواهد بود که این امر با توجه به امر استعدادیابی به وجود آمده است.