منتظر روادید آلمان هستیم/ برای برگزاری مجمع تلاش می‌کنم

منتظر روادید آلمان هستیم/ برای برگزاری مجمع تلاش می‌کنم

سید حسن طباطبایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برنامه های آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی جهان به خوبی در حال پیگ

سید حسن طباطبایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برنامه های آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی جهان به خوبی در حال پیگیری است و حضور در رقابتهای کاراته وان آلمان یکی از همین برنامه هاست که در تلاشیم تا مقدمات اعزام به این رقابتها را فراهم کنیم.

وی افزود: به اهمیت حضور ملی پوشان کشورمان در فاصله نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابتهای قهرمانی جهان به خوبی واقفیم و به همین دلیل از تمام ظرفیت های موجود برای اخذ روادید سفر به آلمان استفاده می کنیم. مکاتبه با وزارت امور خارجه انجام شده و روابط بین الملل وزارت ورزش نیز برخی کارها را انجام داده و حتی با سفارت ایران در آلمان تماس گرفتیم.امیدوارم این تلاش ها با همکاری سفارت آلمان در تهران همراه شده و شرایط اعزام ملی پوشان کشورمان به این رقابتها فراهم شود.

سرپرست فدراسیون کاراته به رقابتهای سوئیس هم اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی بازل سوئیس شاید به لحاظ کیفی کاراته کاهای ما را آنطور که مد نظر کادر فنی بود تحت فشار قرار نداد ولی از سویی تغییر محیط و حضور در یک تورنمنت که باعث شد اعضای تیم چند مبارزه داشته باشند خیلی مفید و در بالا رفتن روحیه نفرات موثر بود.

طباطبایی در خصوص اینکه چرا ملی پوشان در همان سوئیس به تمرینات خود ادامه نداده تا از آنجا به آلمان بروند گفت:این برنامه را نیز داشتیم ولی روادیدی که سوئیس برای نفرات اعزامی صادر کرده بود، این امکان را به ما نداد. تلاشهای خود را طی روزهای آینده ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تیم ملی را به رقابتهای کاراته وان هامبورگ اعزام کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هم گفت: از زمانی که در این سمت مشغول فعالیت شدم، تمام تلاشم برای برگزاری مجمع بود و در شرایط فعلی هم برخی کارها انجام شده و منتظر اعلام نظر وزارت ورزش هستیم و هر زمان که اعلام کنند ما برای برگزاری مجمع آماده ایم.